Niin kyllästynyt kaikkeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen ollut tässä neljän seinän sisällä viimeiset 9v ja alkaa nuppi levitä!!!!!! Koti on ihan kiva ja perhe on ihana, mut olen niin kyllästynyt, niin kyllästynyt...joka päivä tätä samaa, samat kuviot, samat rutiinit...
Ystäviä meillä ei täällä ole, olen lähinnä vain lasten kanssa aina kotona. Töihin en nyt voi juuri lähteä.
Päätä särkee, silmissä sumenee, korvissa soi...hermot niin tiukalla, et alta pois...
Mies ehdotti muuttoa uudelle paikkakunnalle, uusiin kuvioihin, oisko hullu ajatus?

ei ollenkaan hullu ajatus, mutta poistaako se ongelmia, siis sen että olet yksin lasten kanssa päivät pitkät? ite samassa tilanteessa, on kyl tylsää, kun ei ole yhtään kavereita. haluttas muuttaa toiselle paikkakunnalle joka olis lähempänä sitä omaa perhettä ja sukulaisia....

Muutto tois paljon kavereita lähelle ja luultavasti 10 kertaa sosiaalisemman elämän meille kaikille. Olemme täällä niin totaalisen yksin, että pää posahtaa kohta.
Miehen työ lisäksi ihan kiikun kaakun, joutuu pian etsimään uutta paikkaa ja lasten koulu ei paras mahdollinen...

Muutto ratkaisee tilanteen paremmaksi vain siinä tapauksessa että muutatte paikkakunnalle jossa on aktiivitoimintaa kotiäideille (asukaspuistot ym kerhot) ja että todella lähdet niihin mukaan. Tietty jos nykyisellä paikkakunnalla on jotain vastaavaa toimintaa, ei muuttoakaan vaadita. Siihen vaaditaan omaa aktiivisuutta, ei sua kukaan tule kotoa hakemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Muutto ratkaisee tilanteen paremmaksi vain siinä tapauksessa että muutatte paikkakunnalle jossa on aktiivitoimintaa kotiäideille (asukaspuistot ym kerhot) ja että todella lähdet niihin mukaan. Tietty jos nykyisellä paikkakunnalla on jotain vastaavaa toimintaa, ei muuttoakaan vaadita. Siihen vaaditaan omaa aktiivisuutta, ei sua kukaan tule kotoa hakemaan :)

Tällä paikkakunnalla ei ole yhtään mitään. Lähikauppa löytyy.:p
Uudella paikkakunnalla olisi mahdollisuus kaikkeen, siellä siis on toimintaa monenlaista.

Yhteistyössä