Niin monimutkaista!, epäilen että miesystävällä on joku toinen, mutta miten ihmeessä saisin sen selville??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kjhfgjkfghjkh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kjhfgjkfghjkh

Vieras
Tilanne on jotenkin ihan mahdoton:( Ja tiedän että näillä tuntemuksilla suhde pitäisi vaan lopettaa. Mutta kun en pysty, ennen kun tiedän varmasti.

Ei kellään olisi jotain kikkoja, joilla käräyttää pettäjä?

Esitä saavuttamatonta, ja katso herääkö miehen kiinnostus sinua kohtaan.
Et vastaile puheluihin tai viesteihin, esität kiireistä jne.
Jos mies ei välitä, hänellä on toinen.

[QUOTE="vieras";27998963]Esitä saavuttamatonta, ja katso herääkö miehen kiinnostus sinua kohtaan.
Et vastaile puheluihin tai viesteihin, esität kiireistä jne.
Jos mies ei välitä, hänellä on toinen.[/QUOTE]

Välittää hän. Tulee siitäkin selvästi mustasukkaiseksi jo siitä jos minun puhelin soi paljon ja saan viestejä. Huolestuu jos en heti vastaa viestiin. Itse kyllä on aina tekstailemassa.
Jos hänellä on toinen, niin tarkoituksena varmasti onkin pitää enemmän kuin yhtä..

Puhelinta en pääse tutkimaan:( Enkä sitä kovin mielellään tekisikään. Toki jo melkein mitä vaan mielenrauhan takia.

Hmm.jos puhelin on aina äänettömällä ja taskussa, mukana kaikkialla (ei jätä vessa reissun tai suihkun ajaks esim. Pöydälle) on hällä jotain salattavaa! mutta jos suhde on terve voit ihan hyvin pyytää että todistaa ettei ole toista, näyttää (samantien ettei kerkee mitää poistaa ellei ole jo poistanu) puhelimesta viestit, puhelut ja fbstä viestit ja spostin :)näin mä tekisin. Kysyisin suoraan.

[QUOTE="vieras";27999065]Sittenhän asia on päivänselvä.[/QUOTE]

Selittelyn maku vaan ei riitä, osaan itsekin olla aika epäileväinen ja tilanne on muutenkin todella outo. Nyt tarvittaisiin varma näyttö, ei taida tulla:(

[QUOTE="vieras";27999107]Outo tilanne, en tiedä mitä tekisin. Odota, että kärähtää. Ja anna tunteidesi vähitellen viilentyä häntä kohtaan.[/QUOTE]

Niin siinä väistämättä taitaa käydä että tunteet viilenee, jos näin jatkuu.
Mutta vielä rakastan.

Hanki prepaid-liittymä ja laita siitä viesti miehen puhelimeen. Siis jotain tällä tyylillä "hei, vaihdoin uuden numeron, soittele tästä lähtien tähän numeroon t. Kultsi"

Ei nyt siis ihan noin suoraan ja mieti muotoilua tarkasti. Ja EHDOTTOMASTI TULET SITTEN TÄHÄN KETJUUN KERTOMAAN, VASTAAKO MIES JOTAIN.

Hanki prepaid-liittymä ja laita siitä viesti miehen puhelimeen. Siis jotain tällä tyylillä "hei, vaihdoin uuden numeron, soittele tästä lähtien tähän numeroon t. Kultsi"

Ei nyt siis ihan noin suoraan ja mieti muotoilua tarkasti. Ja EHDOTTOMASTI TULET SITTEN TÄHÄN KETJUUN KERTOMAAN, VASTAAKO MIES JOTAIN.

Lisään vielä, että laitat viestin tietenkin silloin, kun miehesi on paikalla ja katsot miten reagoi, lähteekö vastaamaan viestiin jotain tms.

[QUOTE="vieras";27999127]Miksi epäilet että mies pettää? Pelkkä tekstailu ei varmaankaan riitä syyksi..?[/QUOTE]

Ei ole pelkkä tekstailu, monenlaista pikkujuttua. Intuitio sanoo että kaikki ei ole ok. Mutta todista sillä sitten.

Menepä nyt jonnekin muualle "hyvine" neuvoinesi. Bitch please..

No tässä tuli jo jotain ihan konkreettista:D Kehtaiskohan. saattaa olla että kokeilenkin tätä, jos tilanne siihen menee.

[QUOTE="vieras";27999133]Syyllisillä on itsellä tapana epäillä kaikkea..mites se oma uskollisuus, onko millä mallilla?[/QUOTE]

Olen itse uskollinen, olen nyt rakastunut.
Tosin myönnän että olen joskus kauan sitten pettänyt, siksipä osaan niitä merkkejä nähdäkin. Mutta se voi toki saada epäilemään myös turhaan, tiedän sen.

No tässä tuli jo jotain ihan konkreettista:D Kehtaiskohan. saattaa olla että kokeilenkin tätä, jos tilanne siihen menee.

Kyllä uskon että tällä tapaa saat selville että mitä miehesi touhuilee, jos touhuilee. Ja tosiaan seuraa reaktiota ja jos sitten tulee joku viesti takaisin, että kuka olet, niin vastaat, että hups, tais tulla väärään numeroon.

Mutta mieti sanoja tarkkaan, mitä laitat. Kaikki kun eivät käytä esim. kultsi-sanaa, joten mieti millä miehesi voisi nimitellä toista naista tai millä nimittelee sinua.

[QUOTE="vieras";27999171]Tietysti kehtaat, kun olet valmis pilaamaan luottamuksen penkomalla jopa toisen yksityisiä viestejä. Toivottavasti jäät kiinni. Ihanan luotettava olet, helmi löytö.[/QUOTE]

No kyllähän ne pettämisen merkit joskus näkee melko selvästi, joten aplla on ihan syytäkin epäillä ehkä.

[QUOTE="vieras";27999171]Tietysti kehtaat, kun olet valmis pilaamaan luottamuksen penkomalla jopa toisen yksityisiä viestejä. Toivottavasti jäät kiinni. Ihanan luotettava olet, helmi löytö.[/QUOTE]

Minunkin luottamus on jo melkein pilattu.

Yhteistyössä