Hae Anna.fi-sivustolta

niin se vain on...

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä manzikka, 26.09.2005.

1. manzikka Vierailija

Muutama vuosi sitten veljeni kuolemaa edeltävinä 2 päivänä ja hänen kuolinpäivänään heräsin ovikellon soittoääneen aamuyöllä. Kukaan ei ollut oven takana kuitenkaan. Nukahdin sitten uudelleen aamuyöstä ja heräsin muutama tunti sen jälkeen kun makuhuoneen seinään olisi joku lyönnyt kuin nyrkillä ja heräsin siihen pelästyen vallan hurjasti. Veljeni kuoli samoihin kellon aikoihin.
    Vuosi sitten näin sängyn vierellä hahmon joka seisoi katsellen minua ja vähän sen jälkeen heräsin taas aamuyöllä ovikellon soittoääneen. Edesmenneen setäni vaimo kuoli siitä n. kuukausi sen näyn ja ovikellon soitto äänen jälkeen. Olen miettinyt onko ollut kyseessä jo edesmennyt isäni vaiko joku muu henki (opas ?)joka tälläisiä viestejä tuo,mutta jotenkin asioilla on joku yhteys...

onko muilla vastaavan tapaisia kokemuksia?

2. Maya Vierailija

Olen eronnut miehestäni vuosia sitten kun eräänä iltana istuimme lasten kanssa ja meillä oli niin hyvää ja rauhallista puhuimme ja muistelimme heidän isää ja kaikkia hassuja tapahtumia, lämmin henkäys kulki läpi huoneen.
    Kaksi päivää myöhemmin meille tuli viesti hänen kuolemastaan joka oli tapahtunut juuri sinä iltana samaan kelloaikaan kun me juttelimme.
    En itse edes huomannut yhteyttä (puhuimme hänestä harvoin), mutta 15 vanha poikani muisti hautajaisten jälkeen tapahtuneen.
    Uskomme hänen käyneen jättämässä meille jäähyväiset.

3. Anni Vierailija

Siskoni tyttö oli säikähtynyt todella perusteellisesti kun yks kaks pappa oli hänen asunnossaan. Isämme ja pappamme oli sillä hetkellä 800 km päässä sairaalassa ja happinaamari oli kasvoilla koko ajan.
    Hän sitten kuoli muutaman päivän päästä siitä vierailustaan.

Myöskin äitimme teki muutaman päivän kuolemansa jälkeen vierailun omaan kotiinsa. Sitä oli todistamassa kolme henkilöä jotka kaikki olivat eri rakennuksissa samassa pihapiirissä. Sen syvän huokauksen kuuli siskoni joka oli saunarakennuksessa, toisen siskoni ex-mies joka taas oli vahemmassa talossa sekä uudemmassa omakotilalossa ollut vuokraperheen äiti. Tämä uudempi talo valmistui -94 ja äitimme kuoli -99 juhannuksena.

Minulla itselläni ei ole kokemusta jäähyväisistä mutta vierailuista kuoleman jälkeen kyllä on.

4. Maya Vierailija

Kyllä näitä tapahtuu, en tiedä miksi.
    Siihen aikaan kun isäni kuoli ei ollut puhelimia vielä joka talossa ja isäni kuoleman jälkeen naapurin mies oli sairaalassa loppu oli lähellä ja hänen vaimonsa yöpyi meillä puhelimen vuoksi, että hänet tavoitettaisiin jos yöllä tapahtuisi tilassa muutos.
    Aamulla hän väitti kiven kovaan isäni tulleen takaovesta sisään ja menneen yläkertaan ja miehensä kuoli sinä päivänä.
    Ja useita muita yhteensattumia, uskon että läheisemme voi tulla hyvästelemään meidät tai vierailla luonamme rajan takaa.
    Se vain joskus panee miettimään että miksi aina silloin kun on ikäviä viestejä.
    Minunkin kuolleet lähimmäiset voisivat välistä tulla kertomaan vaikka oikeat lottonumerot tai muuta kivaa:))

5. manzikka Vierailija

Kiitos vastauksistanne. Olen myös myöhemmin äidiltäni kuullut , että veljeni on käynyt hänenkin luonaan kuolemansa jälkeen ja ""jutellut"". Samoin edesmennyt isäni. Vanha äitini oli pelästynyt myös ensimmäistä käyntikertaa ,mutta ei sen jälkeen. Isäni kuoleman jälkeen muistin vasta jälkeenpäin ,miten hän eräänä yönä kävi luonani. Heräsin kesken uneni siihen että jokin ravistelee minua olkapäästä.
    Vähän sen jälkeen jouduinkin pikaiseen leikkaukseen.
    Oman lapsen menetettyäni en ole kokenut pelkoa enää kuolemaa kohtaan. Menetys koski kovin, ei olisi halunnut häntä edellä laittaa. Lapseni kuolemaa en aluksi osannut yhdistää uneen , jonka näin vuotta aiemmin. Hänkin kuin aavisti lähtönsä, emme vain osanneet ymmärtää silloin viestikseen sitä meille vanhemmilleen. Mutta kun kaikki oli tapahtunut, sitä ihmetteli itsekin miten tämä kaikki voi olla mahdollista. Useamman kerran olen aistinut vaalean hahmon ja kuin henkäyksiä ja silityksiä kasvoillani. Sitä on alkanut tuntemaan että he vain kertovat meille tällä tapaa lähellä olostaankin ja meidän aikamme tulee sitten kun tulee siirtyä täältä näkyvästä maailmasta pois.
    Nyt kun henkistä kehittymistään on alkanut opiskella,
    olen oivaltanut asioita pikkuhiljaa , miksi käy niinkuin käy.

6. Maya Vierailija

Minulla on aina kännykkä päällä, 5 vuotta sitten oli tiistai-ilta ja silloin ajattelin etteihän nyt voi mitään sattua, ja laitoin sen kiinni.
    Heti aamulla kun aukaisin sen sisareni soitti itkien kun ei tavoita ketään hänen tyttärensä oli joutunut sairaalaan ja kuoli samana päivänä.

Miksi suljin kännyn silloin kun en sitä tavallisesti tee? Uskon että minun annettiin levätä se yö jotta jaksaisin jakaa menetyksen tuoman surun, olla ja lohduttaa.

Rakkaudella sinulle manzikka olet kokenut sen mikä on raskainta saatella oma lapsi rajan taa, kun lähtöjärjestys pitäisi olla toinen.

Yritän lohdutella itseäni usein sillä että eivät he kärsi jotka ovat lähteneet vaan me jotka jäämme tänne kaipaamaan ja suremaan.

7. manzikka Vierailija

Kiitos. Siitä on aikaa useampi vuosi jo , mutta joskus sitä silti pohtii , millaisena lapseni nyt näkisin / millaiselta hän näyttäisi jne. jos........Lapsemme menehtyi 4½ vuotiaana vaikeaan synnynäiseen sairauteen.
    Kuitenkin - olen joutunut läpikäymään tuon tuskan ja surun tien tunteineen kaikkineen ja oppinut sen myötä hyväksymään tuonkin raskaan asian elämään kuuluvaksi asiaksi. Samalla olen saanut polulleni mukaan myös sitä positiivista energiaa ja uskoa jaksamiseen, jolla on jaksanut nämä vuodet mennä eteenpäin ja eläen elämää arvokkaana asiana. Näen hänestä untakin aina välillä ja olen tulkinnut sen hänen lohduttamisenaan omaan ja perheeni jaksamiseen. Ja ne aistimukset että hänkin käy lähelläni vaikka niin kävi kuin kävikin, antaa silti minulle ja perheelle voimaa mennä tätä arkista elämää läpi aistien ja nauttien silti elämän suomista pienistä onnen murusista.

*Voimaa ja energiaa* sinullekin Maya ja kiitos vastauksistasi. *Kaikille palstan lukijoille toivon myös voimaa ja energiaa*.
    Positiivisesti elämässä mukana -

*Manzikka

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri