Niin siinä sitten kävi, että mä en kohta enää pysty ajamaan autolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zizilisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zizilisko

Aktiivinen jäsen
27.07.2006
4 087
0
36
:/
Viikkoja huomenna 26 ja maha jo ratissa kiinni. Selkänojaakaan ei enää alemmas voi kääntää. Kai se on pakko ruveta pikkuhiljaa varaamaan se tunti työmatkaan julkisilla, kun autolla hurauttaa 10-15 min. :headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kääpiökö sä olet vai mikset voi siirtää penkkiä vähän takakenoon?

Kääpiö ilmeisesti juu, lyhytjalkainen 156cm :D Penkki on jo takakenossa.
Löytyykö edes kohtalotovereita? :wave:
En ole kylläkään raskaana, mutta olen samanpituinen ja pystyin ajamaan autoa ihan synnytykseen asti. Kait se riippuu mahan mallistakin, mulla levisi enempi sivulle päin eikä kaikki edes huomanneet mun olleen raskaana ( oli talviaika joka kerta ). Pystytkö laittamaan jotain tyynyä selän taakse ?

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:

:wave: Tosin ei noin aikaisin vielä, olen 157 (ja puolikkas sentti täytyy lisätä) Mulla alkoi painui vatsa anopin autossa rattiin yli 30 viikolla.

Meidän omalla autolla en edes ylety polkimille :laugh: Naapurin mamma kysyi miksi aina lainaan anopin autoa, enkä omalla aja. Selitin sitten miksi, niin se vanha nainen purskahti nauruun, että luuli mieheni olevan niin pihi ja itsekäs, ettei autoa lainaa :laugh: :D

Kuulostaapa tutulta :D Onneksi japanilaiset autot on yleensä suunniteltu myös lyhyille ihmisille :)

:wave: Tosin ei noin aikaisin vielä, olen 157 (ja puolikkas sentti täytyy lisätä) Mulla alkoi painui vatsa anopin autossa rattiin yli 30 viikolla.

Meidän omalla autolla en edes ylety polkimille :laugh: Naapurin mamma kysyi miksi aina lainaan anopin autoa, enkä omalla aja. Selitin sitten miksi, niin se vanha nainen purskahti nauruun, että luuli mieheni olevan niin pihi ja itsekäs, ettei autoa lainaa :laugh: :D

Kuulostaapa tutulta :D Onneksi japanilaiset autot on yleensä suunniteltu myös lyhyille ihmisille :)

:laugh: Mulla oli joskus nissan sunny, niin mies ei taas mahtunut sinne lainkaan :laugh: Se oli liian pitkä ja liian suuri kokoinen :laugh: Se oli kyllä kieltämättä tosi pygmiauto :D

Mulla parhaillaan alla myös joku vanha Nissan :D
Pitää vielä kokeilla josko rattia saisi säädettyä ylemmäs mahan yläpuolelle :whistle:

Ai hitsi, tota mä olen pelännyt. Olen saman pituinen kuin ap ja jalat kans tosi lyhyet. Ja työ sellainen, jossa pakko ajaa. Mitä mä sitten teen, jos jo tuossa vaiheessa alkaa ajaminen olemaan mahdotonta? Töihin kyllä pääsisi, mutta mitenkäs se työnteko?

Ai hitsi, tota mä olen pelännyt. Olen saman pituinen kuin ap ja jalat kans tosi lyhyet. Ja työ sellainen, jossa pakko ajaa. Mitä mä sitten teen, jos jo tuossa vaiheessa alkaa ajaminen olemaan mahdotonta? Töihin kyllä pääsisi, mutta mitenkäs se työnteko?

sehän on ihan autosta kiinni pystyykö ajamaan. tai siis ei ihan pelkästään autosta, mutta...

olen samaa pituutta kanssasi, ja ajoin molemmissa raskauksissani loppuun asti. ja maha oli VALTAVA, sf-mitta huiteli korkealla käyrien yläpuolella.

ekassa raskaudessa en loppuvaiheessa mahtunut enää "omaan" autooni, mutta miehen autolla huristelin senkin edestä. ja raskauksien välillä oma autoni vaihtui väljempään, joten ei muuta kuin menoksi ja lisää kaasua

Yhteistyössä