Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kääpiökö sä olet vai mikset voi siirtää penkkiä vähän takakenoon?
En ole kylläkään raskaana, mutta olen samanpituinen ja pystyin ajamaan autoa ihan synnytykseen asti. Kait se riippuu mahan mallistakin, mulla levisi enempi sivulle päin eikä kaikki edes huomanneet mun olleen raskaana ( oli talviaika joka kerta ). Pystytkö laittamaan jotain tyynyä selän taakse ?Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kääpiökö sä olet vai mikset voi siirtää penkkiä vähän takakenoon?
Kääpiö ilmeisesti juu, lyhytjalkainen 156cmPenkki on jo takakenossa.
Löytyykö edes kohtalotovereita? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kääpiökö sä olet vai mikset voi siirtää penkkiä vähän takakenoon?
:wave: Tosin ei noin aikaisin vielä, olen 157 (ja puolikkas sentti täytyy lisätä) Mulla alkoi painui vatsa anopin autossa rattiin yli 30 viikolla.
Meidän omalla autolla en edes ylety polkimilleNaapurin mamma kysyi miksi aina lainaan anopin autoa, enkä omalla aja. Selitin sitten miksi, niin se vanha nainen purskahti nauruun, että luuli mieheni olevan niin pihi ja itsekäs, ettei autoa lainaa
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kääpiökö sä olet vai mikset voi siirtää penkkiä vähän takakenoon?
:wave: Tosin ei noin aikaisin vielä, olen 157 (ja puolikkas sentti täytyy lisätä) Mulla alkoi painui vatsa anopin autossa rattiin yli 30 viikolla.
Meidän omalla autolla en edes ylety polkimilleNaapurin mamma kysyi miksi aina lainaan anopin autoa, enkä omalla aja. Selitin sitten miksi, niin se vanha nainen purskahti nauruun, että luuli mieheni olevan niin pihi ja itsekäs, ettei autoa lainaa
![]()
![]()
Kuulostaapa tutultaOnneksi japanilaiset autot on yleensä suunniteltu myös lyhyille ihmisille
![]()
Mulla oli joskus nissan sunny, niin mies ei taas mahtunut sinne lainkaan
Se oli liian pitkä ja liian suuri kokoinen
Se oli kyllä kieltämättä tosi pygmiauto
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai hitsi, tota mä olen pelännyt. Olen saman pituinen kuin ap ja jalat kans tosi lyhyet. Ja työ sellainen, jossa pakko ajaa. Mitä mä sitten teen, jos jo tuossa vaiheessa alkaa ajaminen olemaan mahdotonta? Töihin kyllä pääsisi, mutta mitenkäs se työnteko?