Niin turhasta meni taas hermo...mutta kun tämän tyyppistä kuulee lähes päivittäin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hepuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hepuli"

Vieras
Mies tuli kotiin, makasin sohvalla mekossa lukemassa kirjaa. Hän hukkas moi, nauroi ja sanoi että sulla näkyy pylly! Karvainen pylly! Siis mitä v**tua??? Ei mun perse ole mitenkään karvainen! Ja tollasia kommentteja saan kuulla päivästä toiseen, eilen tuo ilmoitti että hänen vatsa on kuin vuori ja mun on kuin kaksi vuorta. Menee hermo, ja TIEDÄN TIEDÄN ei pitäis loukkaantua mutta silti, hermo menee! Milloin mun vaatteet näyttää pyjamalta, milloin on tukka hassusti littanassa.

Ei tartte edes kommentoida, kunhan vaan oli pakko purkaa. Stana!

:D

Jos miehen huumori ei uppoa sinuun sillä tavalla kun mies asian tarkoittaa, niin sano se hänelle. Kerro kuinka ne sanomat loukkaa, vaikka vitseiksi oliskin tarkoitettu.

Onhan se totta, että joskus tuollainen heitto on ihan naurettava ja siedettävä, mutta liika on liikaa.

• Tykkää
Reactions: Micosa ja Anatolia
Olen sanonutkin, aluksi nätisti, nykyisin rumasti. Mies ei vaan tajua, kun ei kai sillä ole koskaan ollut mitään ulkonäkökomplekseja eikä sen tarvi yrittää näyttää "hyvältä". Harmittaa ja suututtaa kun se ei lopeta kommentointia vaikka olen pyytänyt.

Se vain yrittää sulle vitsikkäästi vihjailla, et voisit vähän panostaa ulkonäköös... Ikävä kyllä se on homman nimi. :/ Olen kokenut joskus samanlaista kohtelua... Onneksi on exä se kundi.

[QUOTE="muumimamma";25787625]Se vain yrittää sulle vitsikkäästi vihjailla, et voisit vähän panostaa ulkonäköös... Ikävä kyllä se on homman nimi. :/ Olen kokenut joskus samanlaista kohtelua... Onneksi on exä se kundi.[/QUOTE]

Siksi kai mulla hermo meneekin kun tajuan asian juuri noin... En ole mitenkään erityisen kaunis mutta mies kyllä välillä sanoo että olen ihana ja hyvännäköinen. Mutta sitten taas toiste, ja vaikka ei oltaisi riidelty ja mies olisi oikein iloisella päällä, mulla on "karvainen pylly". Ja itsekin se on pyylevä sohvaperuna, joka kulkee kotona takapuolesta lököttävissä pitkissä kalsareissa ja teepaidassa jossa on pullean mahan kohdalla hammastahnaviiru (kun kuulemma niin helposti valuu se tahna suusta). Niin oikeasti, mulla on sentää kotonakin siistit mutta mukavat vaatteet päällä, tukka kammattu, jos on finni niin sen peitän aina heti aamusta meikillä ja hampaat harjaan, säännöllisesti sheivaan tai epiloin sääri- ja kainalokarvat. Miten paljon sitä oiekasti pitäisi jaksaa, kun mieskään ei kuitenkaan mikään itsestään huolehtuva adonis ole (vaikka rakas siltikin!).

No kannattaa kysyä mieheltä, että tarkottaako hän niitä sanomiaan vai onko se juurikin vaan vitsin heittoa. Ja jos vitsit loukkaa sinua, niin onko ne silloin enää vitsejä.. Jos mies ei tahalleen sinua halua loukata, niin luulisi lopettavan sellaset heitot.

Meillä taas en ite osais loukkaantua tollasesta, vaikka lihava olenkin. Mies siitä saattaa joskus heittää jonku hyvän vitsin, jolle sit yhdessä nauretaan. Nämä ivalliset mutta ei kuitenkaan ivalliset vitsit on ihan hyviä, kun kumpikin osapuoli oikeasti sen vitsiksi ymmärtää. Ja tietty mies muistaa myös kehua ja kertoa rakastavansa, joten ei tarvitse pelätä että hän oikeasti tarkottaisi niitä vitsejään.

[QUOTE="epäusko";25787784]On sun pylly varmaankin karvainen. Ilman kuvaa me ei uskota.[/QUOTE]

Juu ja maha kuin kaksi vuorta ja tukka littanassa. Ja vaatteet näyttää pyjamalta. Mutta silti olen kivan näköinen ja huolehdin itsestäni, ja ennen mieskin kehui mua seksikkääksi.

Voi että en jaksais! Kotona (ja miehensä kanssa yleensäkin) pitää saada olla just sennäköinen kuin on ja kelvata. En todellakaan meikkaa miehen takia kotona, jos on finni otsassa niin on! Hyvänen aika, sano sille miehelles suoraa, että jos toi ei lopu, saa etsiä sellaisen joka miellyttää silmää. Meissä kaikissa on vikamme ja myös puolet, joista itsekään emme pidä. Aivan törkeetä huomauttelua!

Yhteistyössä