niin vihainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerä akka...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerä akka...

Vieras
oltiin eilen miehen vanhempien mökillä ja mies halus leikata tukkansa samoin ku paon päätähdellä, eli joku 2-3 mm siili =o)
anoppi on parturi, mut voi vi**u muija ei leikannu ku sellasen järkyttävän siilin mis hiukset on päält varmaan pari senttiä, mut alhaalt ihan lyhyet... mä kans halusin et mies leikkaa sellasen michael siilin,m ut ei hän sit äitiinsä pakottanu leikkaamaan... joo asia on aika typerä kiukuteltavaksi, mut toi n jo kolmas kerta, ku mä olen pyytäny miehen jotai mallia ja sit anoppi leikkaa ihan erit ja mies ei pydä korjaamaan mun malliks!!!!!!! en ole ukol puhunu sitte eilisen mitään, enkä edes pysty sen päätä kattoo... vi*uiks meni tääki juhannus, noin pienen asian vuoksi...

ei ole konet, taidan ostaa, mut siin'h'n se ongelma myös on et mies ei anna KENENKÄÄN muun leikata hiuksiaan ku äitinsä!!!!!!!!! muija ei osaa leikata yhtään, mut mies on äidilleen uskollinen... ens la on muksujen synttärijuhlat ja siks AION toellakin vetää ne hiukset sellasiks ku alunperin piti... saa nähä mitä anoppi tuumaa =o)

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
No onneks hiukset voi leikata uudestaan ja ne myös kasvaa takaisin. Mitään peruuttamatonta ei siis ole tapahtunut... Älähän sure siis!

joo en sure, mut sapettaa vaan, ku MUN toivet ei voi anoppi ikinä tehä... joo kyse on VAAN miehen hiuksist, mut kuitenni sapettaa ku ukkokaan ei saa äitiään ruotuun =o)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
No onneks hiukset voi leikata uudestaan ja ne myös kasvaa takaisin. Mitään peruuttamatonta ei siis ole tapahtunut... Älähän sure siis!

joo en sure, mut sapettaa vaan, ku MUN toivet ei voi anoppi ikinä tehä... joo kyse on VAAN miehen hiuksist, mut kuitenni sapettaa ku ukkokaan ei saa äitiään ruotuun =o)

Jotkut anopit vaan on... :whistle:

Ongelmaan on helppo ratkaisu.
Mies käyköön parturissa, maksakoon siitä, ja saa sellaiset hiukset kuin haluaakin =)
Meilläkin on lähipiirissä kampaaja, mutta kukaan meistä ei koskaan käy hänen kotonaan hiustenleikkuussa. Siihen on kaksi syytä: hänellä on tod.näk. oma vahva mielipide siitä, minkänäköiset hiukset meillä kuuluu olla, ja toisekseen emme halua että hän joutuu tekemään töitä vapaa-aikanaankin. Eli vierailut erikseen, kampaaja/parturikäynnit erikseen.

joo en sure, mut sapettaa vaan, ku MUN toivet ei voi anoppi ikinä tehä... joo kyse on VAAN miehen hiuksist

joskos anoppi on kuitenkin fiksu, eikä anna sun pomottaa miestäs "...meidän Jari-Pekan tukka leikataan näin kun mä tykkään sellaisesta..."
jos miehes olis sellaisen tukan ihan oikeasti halunnut, eikä vaan sun painostuksesta se varmaan ei olis leikkaukseen tyytynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja jos sittenkin...:
joo en sure, mut sapettaa vaan, ku MUN toivet ei voi anoppi ikinä tehä... joo kyse on VAAN miehen hiuksist

joskos anoppi on kuitenkin fiksu, eikä anna sun pomottaa miestäs "...meidän Jari-Pekan tukka leikataan näin kun mä tykkään sellaisesta..."
jos miehes olis sellaisen tukan ihan oikeasti halunnut, eikä vaan sun painostuksesta se varmaan ei olis leikkaukseen tyytynyt...

kyllä mä ainakin aina oon miehelle sanonu millaset hiukset sillä saa olla... muuten sillä olis joku ihan hirvee reuhka päässä.. :snotty:
toisia ei ole siunattu minkään näköisellä tyylitajulla... :D

Yhteistyössä