Niin ylpeä äiti, niin ylpeä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Meidän poika on nyt tässä viikon sisällä vieroittanut itsensä tutista. Yökkää, jos laittaa tutin suuhun...

Nyt, tuli joku puoltuntia sitten sanomaan, että haluaa housut pois, että menee potalle.. Kävikin siinä istumassa, kunnes sinne äsken tuli pissa!! Ikinä ei ole vielä pissannut pottaan, vaikka on siinä istuskellutkin kesästä lähtien silloin tällöin. Mut nyt oma-aloitteisesti halusi siihen mennä ja pissasikin :heart:

Mä oon niin ylpeä :D Meillä on jo niin iso poika. Ikää on 1v9kk. Monella varmaan ollaan tässä iässä oltu jo pitkään ilman tuttia ja kuivinakin, mut meillä näin.

Ite oon jännittänyt, että miten meillä tuleekaan onnistumaan vieroitukset ja kuivaksi opettelut, poika huolehtiikin näköjään ite noista asioista :laugh:

Kiitos :flower:

No, tää olikin meillä ihan ensimmäinen kerta :D Jotenkin tuntuu, että tulee takapakkia vielä ja pahasti :whistle: :laugh: Mun tuurilla ei pissaa taas seuraavaan vuoteen kertaakaan pottaan. Mut alku se on tämäkin ja ylpeä olen, hih, edes tästä yhdestä kerrasta =)

Meilläkin tuo 1v10kk on tajunnut potan olemassaolon ja sinne aina hipsii pissalle ja kakallekin, tosin voi ne vielä tulla ihan vääriinkin paikkoihin!:) Tuttia ei ole imenyt koskaan ja yöpullon(!) on viimein jättänyt pois. Vesipullon, mutta kumminkin. Nukkuu siis täydet yöt, ihanaa!! Tosin on hänellä pikkuveli, joka minua sitten valvottaa...;)

Onnea uusista taidoista!!!:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja äippäx5:
Meilläkin tuo 1v10kk on tajunnut potan olemassaolon ja sinne aina hipsii pissalle ja kakallekin, tosin voi ne vielä tulla ihan vääriinkin paikkoihin!:) Tuttia ei ole imenyt koskaan ja yöpullon(!) on viimein jättänyt pois. Vesipullon, mutta kumminkin. Nukkuu siis täydet yöt, ihanaa!! Tosin on hänellä pikkuveli, joka minua sitten valvottaa...;)

Onnea uusista taidoista!!!:flower:

Joo, meilläkin on sit tuo pikkuveikka, jolla on sit edessä joskus tää kaikki. Yöt isomman kanssa oli menneet pitkään hyvin, kunnes päätti vieroittaa itsensä tutista, nyt kaipaa nukutusta aina öisinkin, jos ja kun herää :kieh: Mut kai se alku tässäkin on hankalaa...

Yhteistyössä