Niin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuosia 39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuosia 39

Vieras
....se syksy saapuu ja illat pimenee.Löytyisikö täältä naista meiliin ajatuksia vaihtamaan.Itse olen 39 vee,varattu, mutta hyvä tapainen miehenalku eteläisestä Suomesta.

Katson ulos ja mietin miten tylsää on olla duunissa, kun voisi olla vaikka pyörän päällä, kun kerrankin ilma on mitä mainioin. Tai merellä. Oikeestaan missä tahansa muualla paitsi täällä.

Voisi varmaankin. Erillään. En tiedä miten selittäisin. Kun vaan nyt ei jaksais sitäkään. Periaatteessa kaikki on ihan jees, mutta jotenkin kädetöntä. Ja jokuhan nyt sitten vääntää, että kaikkihan on sit hyvin.:)

Voisi varmaankin. Erillään. En tiedä miten selittäisin. Kun vaan nyt ei jaksais sitäkään. Periaatteessa kaikki on ihan jees, mutta jotenkin kädetöntä. Ja jokuhan nyt sitten vääntää, että kaikkihan on sit hyvin.:)

Ei tarvitse selittää, aviossa itsekkin , mutta suhde ei enään roihua.
Ehkäpä vain totuttu toisiimme kuitenkin kaipaan välillä tunnetta olla (haluttu), siis kiinnostava..

taas veit sanat suustani. Aina samaa rataa. Aamusta iltaan ja illasta aamuun. Sekin on mielenkiintoinen juttu sikäli, että mitä elämän varrella olen huomannut, niin samat ongelmat sitten loppupeleissä aina. Tai ei kai niitä ongelmiksi voi sanoa, ehkä paremminkin samaksi tunteeksi tai elämäntilanteeksi. Kaipa se niin sitten aina ihmisellä on.

no niinpä niin. Joku sitten taas heittää omat juttunsa väliin. Eli käy hyvin jutustelu täälläkin. Tosin osittain juuri tämänkin takia ehdotin. Mutta minulta et tuollaista tekstiä saa. Et edes tänne

Yhteistyössä