Kuulostaa nyt ihan siltä, kuin sinua pidettäisiin palvelijana?
Kysyisin henk. kohtaisen, mutta en viitsi täällä. Kohta taas joku häirii ja ei jaksais sitäkään.
Ajattelin vain eilistä keskustelua. Sanoit olevasi aktiivinen ja haluaisit, että tuntisit haluttavaksi itsesi ja sitten kuitenkin huolehdit noin. Aikamoista arvostuksen puutetta mieheltäsi. Miksi niin?
Rakastan ja kunnioitan miestäni, mutta eräissä asioissa jään vaille riittävää huomiota . Hän roikkuu netissä valtavasti ja saa sieltä mitä moninaisimpia virikkeitä.
Hmm luin omaa tekstiäni ja ajattelin , siksi varmaan itsekkin nykyisin roikun täällä.
Näkin että vaikuttavat, seksuaalisuus muuttunut lähinnä siten että minun tulee esiintyä kuin h...ra.
Anteeksi, että sanon, mutta minusta tuo kuulostaa ihmisarvoa alentavalta. Jokaisella pitäisi olla oikeus olla oma itsensä. Oletko sanonut, ettet halua toimia niin, vaan haluat, että sinut otetaan omana itsenäsi? Ja haluat säilyttää oman identiteettisi?
Ajattelen vain asiaa niin, että jos toista rakastaa, niin hyväksyy toisen juuri sellaisena kuin toinen on, eikä mielikuvana jostain toisesta.
Olen jutellut monesti hänen kanssaan asiasta, mutta, se on hänelle seksuaalista virittelyä kuullema. Vai haluaisitko sinä oman vaimosi , kulkevan työtoveriesi joukossa lähes perse paljaana?
Valtava mykkäkoulu. Esim. eilen tosi noloa kun tulivat saunasta vilvoittelemaan ja meni mukaa kun hän pyysi. Yllättäin kaappasi sylinsä ja kopeloi siinä muiden nähden, no hame tietysti ylhäällä että kaikki viellä näkyisi...
Minä ainakin olisin sitä mieltä, että kannattaisi kestää se mykkäkoulu.
Älä alistu. Oikeesti. Tuo kuulostaa minun mielestäni ihan koiran kohtelulta ja rajansa kaikella. Voisin kuvitella vielä tuon kaiken kahden kesken, mutta en missään tapauksessa muiden nähden.
minä ainakin nautin siitä, kun näen, että nainen nauttii. Kosketuksesta ja hyväilystä ja kaikesta sellaisesta, mikä pysäyttää ajan. Jotenkin saan kiksit siitä. Se on mielestäni kuitenkin kahden ihmisen matka ja perustuu luottamukseen ja siihen, että voi sulkea silmät ja olla oma itsensä.
En haluaisi edes ajatella, että joudut alistumaan tuohon kohteluun.
Olet aivan oikeassa se todella kahden ihmisen nautinto.
Älä murhetu olen jo jotenkin tottunut ja karaistunut tuohon. Eilenkin kun nousin siitä sylistä hametta oikoen, ajattelin eiköhä nuo ole ennenkin naisen perseen nähneet.
karaistunut? Pitäisikö lukea alistunut?
Oikeasti, mä ymmärtäisin tuon, jos se olisi myös sinun halusi ja saisit siitä kiksit.
Vaadin, että nouset barrikaadeille
kysyppäs, jos sun miehes olisi seuraavalla kerralla, kun tulee sun kaverit kylään vaikka tangoissa kaatelemassa kahveja tai jotain muuta vastaavaa. Esitä se sille ihan mielikuvana ja kysy, miten se sen kokisi?