Niistä hemmetin pedofiileistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quattromam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

quattromam

Jäsen
26.05.2007
200
0
16
Ku katoin tuata yhtä juttua niistä valokuvista et niitäkin ne pervot voi napata jonkun koneelta.
Niin siitä vaan tuli mieleen et silloin kun minä oli nuori,ei sillon puhuttu mistään pedofiileistä.
Onko niitä vaan silloinki ollu mut niistä ei oo"puhuttu"?

Nyt tuntuu et niitä on joka hemmetin paikas ja maas ja koneella ja kadulla ja mikä pahinta naapurissakin voi olla...

Mä oon sitä mieltä et sairas on se jolla seisoo ku näkee pikkulapsen!!!Munista hirteen!!!

Juu, ei niistä liiemmin puhuttu kun elettiin 70-80-lukuja :/

Muistan meidänkin pihapiiristä peräti kaksi vanhempaa setää jotka hyvin kärkkäästi pyytelivät lapsia kotiinsa, ostelivat karkkia ja leluja ja vaan kattelivat kun muksut leikkivät. Toinen sedistä otti valokuvia (väitti olevansa valokuvaaja ja suurennutti kuvia vielä ja antoi joskus lahjaksi lapsillekin omat kuvansa, tosin oli seinillä itselläänkin niitä kehyksissä..) eikä kukaan pitänyt sitä mitenkään omituisena. Mutsi kerran kyllä huusi kuin hyeena kun minäkin toin kotiin karkkipusseja tältä sedältä. Huh, nykymaailmassa tuollaiset olisi jo telkien takana, onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja quattromam:
Oli täälä meilläkin yx ukkeli jonka tykönä teinipojat kävi vääntelemäs sätkiä,se tarjos niille pojille et sai niitä sinne.Ny vasta jälkeenpäin tajuan et tais olla niitä miehiä...

No ei se aina ole niin...ystävystyin 14 vuotiaana erään 45 vuotiaan miehen kanssa ja ystäviä ollaan edelleen ja ikää mulla 32.Seksiä ei siis koskaan ollut eikä se vonkaamista