Jos otan ja vaihdan nikin niin mites käy noiden kerhojen kans? Kuka osaa kertoo? Vai pitääkö tehdä alter ego?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:samalla tavalla sinne pääsee ei tartte uutta hakemusta tms tehdä
Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Hitto ei se vaihdu, mitähän teen väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Hitto ei se vaihdu, mitähän teen väärin?
Profiilissa kyllä näkyy jo uus. Hassu B)
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Hitto ei se vaihdu, mitähän teen väärin?
kyllä mulla näkyy vaan uua
Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Hitto ei se vaihdu, mitähän teen väärin?
Niin mullakin
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Hitto ei se vaihdu, mitähän teen väärin?
Niin mullakin
McGarmiwa lukee mulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Uua:Hitto ei se vaihdu, mitähän teen väärin?
Niin mullakin
McGarmiwa lukee mulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:testingtesting 123 123
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:testingtesting 123 123
no miten sait onnistumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:testingtesting 123 123
Kirjauduin ulos, poistuin netistä ja sit takas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:testingtesting 123 123
Eikä tarvitse edes poistua netistä.Kirjautua ulos ja sisälle vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:testingtesting 123 123
Eikä tarvitse edes poistua netistä.Kirjautua ulos ja sisälle vaan.
Ei muuten auttanu