Hae Anna.fi-sivustolta

Nilkat nätimmiksi?

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä Koipeliini, 08.07.2007.

1. Paksujalkainen Vierailija

En itsekään saa jalkojani yhtään ohuemmiksi,en millään. Minulla on aina ollut paksut nilkat,pohkeet ja reidet.

2. balleriina Vierailija

Olen tanssinut yli 10 vuotta balettia ja muita tanssilajeja, monta kertaa viikossa tehokkaasti. Silloin minulla oli sirot, kauniit, taipuisat ja vahvat nilkat. Pari vuotta sitten lopetin tanssin motivaation puutteesta ja nilkkani ovat selkeästi pullistuneet, vaikka en ole lihonnut.. :(

Suosittelen siis harjoitteita jotka vahvistavat & venyttävät nilkkaa. Katso netistä miten nilkkaa venytetään, itse teen sen varvastossujen (kovakärkisten) avulla. Nilkkaa vahvistaa mm. päkijöille nousu, niitä harjoituksia vaan! Balettitunnillakin ollaan melkein koko puolitoista tuntia päkijöillä, noustaan ylös ja alas ja pysytään siellä.

(Huomasin kyllä miten vanha ketju, mutta oli silti pakko vastata :D)

3. vierailija Vierailija

Nostan vanhaa ketjua ylöspäin, jos joku hyötyisi tästä. Itselläni kasvoi nilkat ja pohkeet paksummiksi kun olin 12v. Nyt olen 33v ja paksuutta on lisäksi reisissä ja lantiolla. Kyseessä ei ole geneettinen "vika" vaan sairaus, josta ei Suomessa kovin moni tiedä. Tämä sairaus voi aiheuttaa myös suurta kipua ja uusia sairauksia. Sairaus on lipödeema ja siitä lisää blogissani www.avabella.fi

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri