nimi asiaa taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Mitä mieltä nimestä Erik Sebastian?
Sebastian olis kutsuma nimi, ja sukunimi ruotsinkielinen.
Ja nimen omaan NÄIN PÄIN, eli en edes harkitse kutsuma nimeä ensin, koska se ei kuulosta yhtä kauniilta.

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
vähän paha kaiku tulee minulle nyt tuosta erik-nimestä...ampujan takia. mutta muuten ok.

Niin... sitä en ajatellutkaan, mutta jos se nimi sais sitten ainakin meidän perheessä positiivisen ajatuksen mieleen (vauvan kautta) . :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
mulleki tuli pekka-erik mieleen.. sorry..

Mutta äkkiä tämä Pekka-Erik kuitenkin unohtuu, kun nimellä on pieni kantaja.
Minun isoisä on Erik, ja jo senkään takia en saa nimestä huonoja ajatuksia.

Erik on todella hieno ja komia nimi. Nyt vaan ampumisjuttu tapetilla, älä anna sen häiritä. Ja kaikille löytyy joku ikävä kaima, etsi sinä sellaisia positiivisia kaimoja, hyviä kuninkaallisia, taiteilijoita ymym. Ja pappa tietenkin :)

Ja Erik Sebastian sopii hyvin.

Tosi kiva nimi, sointuu hyvin yhteen. Itsekin haluaisin pojalle toiseksi nimeksi Sebastian. Ja mulle kyllä tuli mieleen ampujan sijasta Kaunareiden Eric ja jonkun sadun prinssi!

Mulle ei tule Pekka-Erikit mieleen.

Erik nimestä tulee mieleen kuninkaat ja linnat, ihan ok nimi. Sebastian nimestäkin pidän ja ei siitä mitään negatiivista tule mieleen.

Mutta vaikka miten toistelen noita nimiä niin minusta ne ovat jotenkin eriparia eivätkä sovi yhteen. Tai sopisivat jotenkuten jos niiden välissä olisi kolmas nimi Erik *Piip* Sebastian.