Nimi Lauran pikkusisarukselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lauran äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lauran äiti

Vieras
Eli hakusassa olis nimi tulevalle vauvalle... Sukupuolesta ei vielä tietoa, mut lähinnä poikavauvalle nimeä etsiskelen. Tytölle kun on helpompi keksiä =)

Meidän makuun on sellaiset nimet, jotka kestää aikaa ja on täysin suomalaisia. Eli mitkään C,X ja W nimet ei kelpaa, ne jätän heti huomiotta. Lisäksi nimi sais olla hieman ehkä "vanhahtava", ei mikään muotinimi. Etunimitilastojen 10 ensimmäistä jätetään laskuista heti.

Niin ja esikoisen nimi on Laura, pikkusisaruksen nimi sais jotenkin sointua siihen. Ehdotuksia otetaan vastaan, mieluummin poikien nimiä, mut myös tyttöjen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lauran äiti (ap);23038960:
Mä jotenkin arvasin, että vastaanotto on taas tällainen :( Antakaa olla, en mä mitään ehdotuksia enää kaipaa. En jaksa tällaista jauhamista joka kerta kun yritän täältä kysyä jotain.

Palsta meni nyt vaihtoon :(

:D ja röhönauruhymiö

Lotta

Lassi
Molemmat siis sopii mun mielestä Lauran kanssa. En laittaisi esim kaksosille näitä nimiä. (muoks)
Noi olis mun suosikit. Ehkä myös Ilmari pojaksi olis kiva.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lauran äiti (ap);23038960:
Mä jotenkin arvasin, että vastaanotto on taas tällainen :( Antakaa olla, en mä mitään ehdotuksia enää kaipaa. En jaksa tällaista jauhamista joka kerta kun yritän täältä kysyä jotain.

Palsta meni nyt vaihtoon :(

ota ny ittees jostain olemattomasta. snif.

Lotta ja Lassi on täällä olleet yhdet vaihtoehdot. Kiitos ehdotuksista, lisääkin saa laittaa.

Aion tätä pinoa seurailla kun kerran aloitinkin.

Ja teille, jotka luulette että otin itseen asiattomista kommenteista, niin ei suinkaan käynyt. En vaan jaksa enää kirjoitella tänne palstalle mitään, kun kerran mun kysymykset ja kommentit aina teilataan. Ihan sama mikä asia on kyseessä ja millä nimellä kirjoitan :(

Lukemassa kyllä käyn, mutta tästä eteenpäin en viitsi enää ottaa osaa tällaisiin juttuihin. Lähinnä tämä siis "nooh":lle, joka et edes uskalla mustana tänne tuollaisia kirjoitella!!!Hanki itsellesi elämä, niin ei tartte netissä ihmisiä mollata!

Yhteistyössä