Alkuperäinen kirjoittaja .:Mitään merkitystä en tuollaisella asialla näe, kun se ihminen kuitenkin elää suurimman osan elämäänsä ihan jossain muualla kuin siinä perheessään.
!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Mitään merkitystä en tuollaisella asialla näe, kun se ihminen kuitenkin elää suurimman osan elämäänsä ihan jossain muualla kuin siinä perheessään.
Alkuperäinen kirjoittaja liian tarkkako?:Tai sinä ja miehesi kun olette valinneet lastenne nimiä? Pitääkö sointua yhteen sisarusten tai vanhempien nimien kanssa?
Mä oon varmaan tosi pilkunviilaaja mutta mua jotenkin ärsyttää jos perheessä yhden nimi on esim pidempi kuin muiden nimet.
Tyyliin vanhemmat Mari ja Panu, lapset Eetu ja Sanna. Kaikkien muiden nimissä neljä kirjainta mutta yhdellä viisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mulla ja miehellä on molemmilla 5 kirjainta nimessä. Mun oli pakko jättää ex-avokkini, kun sen nimessä oli vaan neljä kirjainta :'(
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mulla ja miehellä on molemmilla 5 kirjainta nimessä. Mun oli pakko jättää ex-avokkini, kun sen nimessä oli vaan neljä kirjainta :'(
Just tätähän mä tarkoitin...
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mulla ja miehellä on molemmilla 5 kirjainta nimessä. Mun oli pakko jättää ex-avokkini, kun sen nimessä oli vaan neljä kirjainta :'(
Just tätähän mä tarkoitin...
En mä tiiä mitä sä tarkoitit, mutta mä en vaan voinut alkaa tekemään lapsia miehen kanssa, jonka nimessä on yksi kirjain liian vähän :'(
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin siis en tarkoita sitä että nimien pitäisi olla samantyyliset mutta se punainen lanka pitäisi olla, vaikkapa sitten se että kaikkien nimissä on eri määrä kirjaimia. Se vaan ei sovi mulle että vain yksi "poikkeaa joukosta". Esim Selänteen perhe, lasten nimissä on tupla-e koska Teemunkin nimessä on. Näin ollen perheen äiti on ainoa jolla tupla-e:tä ei ole. Ja koska kaikkien nimet on Teemu, Sirpa, Eemil, Eetu, Leevi ja Veera, kaikkien muiden nimissä 5 kirjainta paitsi Eetulla.
Ja joo, kaikella mäkin päätäni vaivaan mutta tulee mietittyä kaikenlaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jokaiselle lapselle on valittu OMA nimi ajattelematta ketään muuta! Outo ajatuskin mokoma!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mulla ja miehellä on molemmilla 5 kirjainta nimessä. Mun oli pakko jättää ex-avokkini, kun sen nimessä oli vaan neljä kirjainta :'(