nimiehdotuksia janinan ja jannan pikkusiskolle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jessika, jasmin, jenina, jenni, jenniina, janika, johanna.. toivottavasti et kuitenkaan laita näistä mitään...:D miksi nimen pitää olla samanlainen kun muiden???? laita vaikka riitta.

kiitoksia ehdotuksista. pari nimeä pitää heti karsia pois eli ainakin jonna ja jenna. nii ja jessica kun sellainen löytyy jo lähisuvusta niin ei viitsi antaa samaa nimeä

Mitenkäs toi Janna nimi toiminut? Minusta se on kaunis, mutta toisella palstalla oli muutamia jotka ei edes muka tienneet että onko se tytön vai pojan nimi ja moni ainakin mukamas ensin luuli pojan nimeksi.

Olen miettinyt Joonaksen ja Juulian siskolle tai veljelle nimeä. Josefiina ja Julius ehkä listan kärkipäässä. Janna ois kyllä kans kaunis, mutta....

Alkuperäinen kirjoittaja rv30:
Mitenkäs toi Janna nimi toiminut? Minusta se on kaunis, mutta toisella palstalla oli muutamia jotka ei edes muka tienneet että onko se tytön vai pojan nimi ja moni ainakin mukamas ensin luuli pojan nimeksi.

Olen miettinyt Joonaksen ja Juulian siskolle tai veljelle nimeä. Josefiina ja Julius ehkä listan kärkipäässä. Janna ois kyllä kans kaunis, mutta....

ihan hyvin, mitä nyt jotkut sanoo vahingossa jennaks kun sanonu puistossa että on janna.
eipä ole vastaan tullu kovinkaan montaa jannaa eli ei taida ihan älyttömän yleinen nimi olla.
itse tykkään kovasti. toisena nimenä on julia eli janna julia. ja julia sanotaan 2 uulla niin kuulostaa ihanalta