nimilaput vaatteisiin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamis

Vieras
Tarviisin linkin jos joku tietää mikä firma niitä tekee siis sellaisia lappuja johon saa lapsen nimen ja sen saa silittää tms...kiinni vaatteisiin.
Apua eskari alkaa syksyllä ja ihmettelen millä ihmeellä nimi esim. villasukkiin. Mulla viä tupla homma ku on kaksoset.
KIITTI jos joku tietää mistä lähen mettästämään tälläsiä nimilappuja... =)

http://www.merkitse.fi on merkintä- ja nimikointituotteisiin erikoistunut verkkokauppa. Täältä saa vaatteisiin niminauhoja, jotka voi pestä +95C ja rumpukuivata, eivätkä värit haalistu. Myös silitettävät nimilaput, pesunkesto +75C.

Hinnat alkaen 0,10 e / kpl. Ei postitus-, toimituskuluja eikä pientoimituslisiä.

Myös käsityömerkit, matkalaukunnauhat omalla nimellä, logonauhat, lahjanauhat, tuotetietomerkit, pesumerkit, tekstiilitussit, Taggit-kiinnitysavut, Supi-sukkapidikkeet, brodeeratut merkit.

Voit halutessasi pitkälti itse suunnitella tuotteen, mutta myös valmiiksi mietittyjä tuotteita löytyy. Valikoima laajenee, tulossa mm. lisää erilaisia nimikointi- ja merkintätarroja.

Toimitusajat ovat samat kuin muillakin alan toimijoilla Suomessa 1-3 vkoa tuotteesta ja maksutavasta riippuen.

Tervetuloa tutustumaan!

Käyttääkö kaikki noita silitettäviä tms lappuja? Minä olen aina nimikoinut tussilla/kuulakärkikynällä... Nopeammin merkattu kuin silitettävällä lapulla ja toimittaa hyvin virkansa.

Uusimmat

Yhteistyössä