Nintendo DS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks äiti vaan

Vieras
Meillä on jo pleikka2 ja siihen melkoinen kasa pelejä on jo kertynyt. Poika melkein 10v sillä eniten pelaa, tyttö 7v ei taas ole moisesta laitteesta kiinnostunut juurikaan. Mutta tyttö toivoo nyt joululahjaksi Nintendo DS-pelikonetta ja mä haluisin siitä nyt kokemuksia kuulla. Kovin kallis on sekin ihan huvikseen ostettavaksi. Minkälainen on, oletteko tykänneet, onko lapset tykänneet? Ja onko mitään järkeä ostaa, kun pleikkari jo talossa on? Koirapeliä (Nintendogs vai mikä lie) tyttö siihen toivoo, minkälainen se on?
Kiitos, jos jollain löytyisi kommenttia!!

Mulla on omassa käytössä DS ja se on kyllä ihana vempele. Siinä kestää akkukin aivan älyttömän kauan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja yks äiti vaan:
Meillä on jo pleikka2 ja siihen melkoinen kasa pelejä on jo kertynyt. Poika melkein 10v sillä eniten pelaa, tyttö 7v ei taas ole moisesta laitteesta kiinnostunut juurikaan. Mutta tyttö toivoo nyt joululahjaksi Nintendo DS-pelikonetta ja mä haluisin siitä nyt kokemuksia kuulla. Kovin kallis on sekin ihan huvikseen ostettavaksi. Minkälainen on, oletteko tykänneet, onko lapset tykänneet? Ja onko mitään järkeä ostaa, kun pleikkari jo talossa on? Koirapeliä (Nintendogs vai mikä lie) tyttö siihen toivoo, minkälainen se on?

Onhan se ihan viihdyttävä kone. Löytyy ihan muikeita pelejäkin, mutta ehdoton miinus(!!!) on, että koneen kosketusnäyttö menee minusta helposti rikki. Sitä kun lapset painaa vähän turhankin kovaa, esim. paijatessaan noita koiralemmikkejään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nilkki:
Alkuperäinen kirjoittaja yks äiti vaan:

Onhan se ihan viihdyttävä kone. Löytyy ihan muikeita pelejäkin, mutta ehdoton miinus(!!!) on, että koneen kosketusnäyttö menee minusta helposti rikki. Sitä kun lapset painaa vähän turhankin kovaa, esim. paijatessaan noita koiralemmikkejään.

Meillä alle 4-vuotiaskin osaa painaa kynällä oikein.. Hyvin on kestänyt..

Pleikkaa suositumpi meillä, toinen varmaan ostettava..

meillä on 11 ja 14 veellä ollu muutaman vuoden, tosi kätevä lennoilla ja automatkoilla. pelit on suht kalliita, mutta lapset meillä käy vaihtamassa käytettyjä pelejä pienellä vaihtorahalla alan liikeessä. hyvä laite, ei moittimista.

Kiitos kokemuksistanne. Ehkäpä meille sitten tuollainen tulee, tosin melkeinpä pakosta nyt alkuun ainakin yhteiseksi kaikille lapsille. Sen verran on hintava, ettei raski jokaiselle jotain samanarvoista ostaa.. Tuohon ois kyllä kivoja pelejäkin olemassa. Mua kiinnostaisi kyllä itellä, miestä pitää vielä suostutella... Ei tarttis kovin montaa muuta lahjaa ostaakaan, kun tuota tavaraa on meilläkin kolmelle lapselle kertynyt luvattoman paljon.

Yhteistyössä