Nipottaja vai aiheesta nokkaantunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana

Vieras
Tilanne on sellainen että ehkä olisi mahdollista lähteä sukulaisen häihin ulkomaille. Miehen sukulainen, joten hän tietenkin etusijalla lähtemään. Kuitenkin vaimokin olisi halukas lähtemään (etenkin kun ei matkoja ole vuosikymmeniin ulkomaille tehty), mutta mies ei suostu suoraan sanomaan haluaako tätä mukaansa vai ei, jos rahoituksen,lasten- ja talonhoidon saisi viikoksi järjestymään..
Kysymys kuuluukin onko mielestäsi vaimo-ihminen aiheesta nokkaantunut vai nipottaja kun haluiais mieheltään selvän vastauksen?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Miten niin ei suostu sanomaan? Ei sit varmaan tarvisi miehenkään lähteä jos ei saa suutansa auki |O

Vastaus on tyyliin 'ei kai tuota tarvi erikseen sanoa'

???

Mä haluan tietää aina kaikki suunnitelmat tarkasti ja vielä suunnitelma B:nkin.
Eli ärsyyntynyt olisin.

Joo kyllä sais välillä kalauttaa jollain paistinpannulla noita äijiä päähän. Ne jaksaa aina valittaa kun naiset on niin vaikeita ja odottaa kaikenlaista eivätkä voi suoraan sanoa mitä haluavat... Ja sitten se on jatkuvasti tätä, suoriin yksinkertaisiin kysymyksiin ei osata sanoa mitään järkevää.

Minä vetäisin herneen nokkaan ja kunnolla. Mutta meillä tuo mies kyllä myöntäisi itsekin olevansa ääliö, jos jotain tuommoista kiertelisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Miten niin ei suostu sanomaan? Ei sit varmaan tarvisi miehenkään lähteä jos ei saa suutansa auki |O

Tarkoittaakohan tuo samaa
Vaimo: Rakastatko minua
Mies: Ilmoitan, jos asia muuttuu

Vois ollakin...mutta sitä taustaa vasten kuulostaa vielä pahemmalle kun on jonkin aikaa sitten (pari kk) vaimolle sanonut ettei välillään ole muuta yhteistä kuin lapset, muttei halua muuttaa poiskaan.

Vois ollakin...mutta sitä taustaa vasten kuulostaa vielä pahemmalle kun on jonkin aikaa sitten (pari kk) vaimolle sanonut ettei välillään ole muuta yhteistä kuin lapset, muttei halua muuttaa poiskaan.

No toi viimeinen kommentti kääntää tän ihan päälaelleen. Mies ei uskalla sanoa suoraan että haluaa lähteä vähän yksin reissuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Huh!:

No toi viimeinen kommentti kääntää tän ihan päälaelleen. Mies ei uskalla sanoa suoraan että haluaa lähteä vähän yksin reissuun.

Luulisi että on helpompi sanoa haluavansa yksin reissuun kuin laittaa vaimo 'vain' lasten äidiksi.Kunniahan se on toki sekin.

Päivänselvää on, että jos pitkään naimisissa oltu, molemmat lähtevät ulkomaille häihin, tai ei kumpikaan. Jos ei rahaa ole, ei kumpikaan. Törkeää tuollainen muutenkin.

Yhteistyössä