niskat jumissa ja käteen alkanut hirveä pakotus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mistä voisi johtua? niskat ovat olleet jumissa jo jonkin aikaa ja nyt käteen alkanut hirvittävä pakotus. Säteilee siis koko käden alueessa.jos liikun kättä tiettyyn asentoon, tulee pistävä kipu kämmeneen. Lisäksi olkapäässä kasvukivun tyylistä särkyä, joka siis säteilee koko käteen.

Eiköhän tuo johdu juurikin tuosta että lihakset jumissa! Ja niin paljon lukkoja, että painaa joku hermo puristuksissa tai veri ei kierrä kunnolla.

Hierojalle/ fysioteraupeutille mars!

itellä tässä taas kanssa semmonen vapina toisessa kädessä, päivällä hävis tunto ja nyt sit tätä tutinaa :kieh: ikinä saa näitä niskojani kuntoon vaikka joka paikassa käyny valittamassa :headwall:

Eipä siinä auta muu kun ottaa "ensiapuun" särkylääkettä tai laittaa kylmägeeliä tms. niskaan. Sitten varata hierojaa ja hierotuttaa paikat kuntoon. Sekä liikkua ja venytellä paikkoja.

Itse hankin vielä kunnon tyynyn, jotta yöllä niska-pää oikeassa asennossa. Jumissa vaan kanssa edelleen koko yläselkä. NIIN että ihan pahoinvointia ja huimausta asian takia. :/

Lämmitin jyväpussin niskoille juuri. Kun pyöritän/heilutan olkapäitä, sieltä kuuluu selvästi rutina ja pauke. ja aivan kun menisivät paikoiltaa hetkeksi. Minulla myös huimausta välillä ja takaraivoakin alkanut välillä jomottaa.

huihui, ei saa tulehtunutta hartiaa/olkapäätä hieroa!
minulla juuri aivan sama vika, kävin lääkärillä, sain kortisonipiikin ja tulehduskipulääkekuurin, kuurin loputtua katsotaan uudestaan.
tlulehtuneet olat/hartiat aiheuttavat turvotusta, olkapäissä vain ei ole tilaa turvota, ja se aiheuttaa valtavaa kipua, liikerata pienenee, puutuu kädet ranteeseen asti jne.
minulla meni niin pahaksi, etten autoa voinut ajaa, oli pakko luovuttaa ja mennä lääkäriin. tulehdus ja turvotus hoidetaan levolla ja tulehduskipulääkkeillä ensin pois.
menkää hyvät ihmiset lääkäriin, pitkittyy ja pahenee vain kivut ja oireet muuten!

Heh, ettei vaan olisi tullut liian paljon koneen ääressä palstailtua? ;)

Oikeesti ni eihän tuo vaiva kiva ole, koneen käyttö kannattaa tosissaan jättää nyt hetkeksi minimiin.

Yhteistyössä