no ei ole lainkaan mukavaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nuuna

Jäsen
22.08.2007
50
0
6
voi että kyllä taas ketuttaa... oonko ainoa jonka mies ei oikeasti tee mitään kotitöitä???? helv...i sentään kun töistä se tulee niin syö ja saman tien vetää köllöö sohvalle tai sängylle, ja meikä saa hoitaa kaiken yksin. sori että valitan mutta kun menee hermot!!! :headwall:

No et todellakaan ole!!! Täällä on toinen! Tuli töistä 14.15, laittoi sohvalle maata. Makas siinä 16.30 asti, kun sanoin et vois nousta ylös... No ylös ei noussut vaan vaihtoi makuupaikkaa kun EI OLLUT VIELÄ NUKKUNUT!!! No äsken pääsi ylös, mut jäi ilman ruokaa... :D

Meillä mies tekee kyllä...
Jos hän on aamu- tai yövuorossa, niin hän hakee lapset tarhasta ja tekee ruoan ja antaa sen lapsille jne... :saint:

Voisit ap puhua miehellesi jaksamisestasi...
:hug:

oi kun lohduttava kuulla etten ole ainoa. sitten ärsyttää kun joku kaveri soittaa ja pyytää kahville tms. niin siihen kyllä löytyy virtaa. juu ja eipä meilläkään lapsien kanssa ukko puuhaile. ja jos on kotona niin sohvalla/sängyllä maaten tai nukkuen ja jos vahingossa on hereillä niin sitten koneella.... :kieh:

:/ no eipä kuulosta reilulta. ei taida miehelle mennä jakeluun ettei kotityöt ole kaikki sun hommiasi?

meillä mies käy töissä, touhuaa lapsen kanssa ja auttaa sen minkä voi kotitöissä. esim. tiskaa tytön kanssa kun se on niin kivaa tytöstä.
oikeastaan ainoa kotityö mikä on mun hommiani, on pyykki. ja siinäkin saan yleensä apua joko mieheltä tai tytöltä kun kuivumaan ripustetaan :D

Mulle on aina ollut hiukan arvoitus miehet, jotka elävät kotona täyshoidossa. Onko tilanne ollut se ennen lapsiakin ja naiset jotenkin kuvittelevat että mies automaattisesti muuttuu vai saako lasten hankkiminen jotkut miehet täysin halvaantuneiksi mitä tulee kotitöihin. Meillä mies on tehnyt oman osansa aina, ennen lapsia ja nyt kun niitä on. Ok, mä hoidan koko pyykkirumban toisaalta mun ei tarvitse juuri koskaan tiskata yhtään mitään, ei edes nyt kun olen kotona. Tiskikoneen täytän päivällä arkisin...

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
:/ no eipä kuulosta reilulta. ei taida miehelle mennä jakeluun ettei kotityöt ole kaikki sun hommiasi?

meillä mies käy töissä, touhuaa lapsen kanssa ja auttaa sen minkä voi kotitöissä. esim. tiskaa tytön kanssa kun se on niin kivaa tytöstä.
oikeastaan ainoa kotityö mikä on mun hommiani, on pyykki. ja siinäkin saan yleensä apua joko mieheltä tai tytöltä kun kuivumaan ripustetaan :D

ei ole reilua ei. :'( ei sille tunnu menevän asia päähän vaikka kuinka takois. meillä lapsetkin auttaa ja tekee enemmän kuin mies. vetoaa siihen että kun tekee niin pitkiä työpäiviä.(vaikka aikas normaalisti n.40 h/vko) ei vaan muista että minäkin käyn töissä ja siihen päälle hoidan kaiken muunkin... no mutta kiitos kun jaksoitte kuunnella mun purnaustani. :hug:

Jätä ukon osuus tekemättä. Älä pese sen pyykkejä. Älä tee sille ruokaa. Ja niin edelleen. Jos jossain vaiheessa heräis. Meillä auttoi vähän, kun huomasi, että pyykkikaapin ovi ei mee enää kiinni ja kun alkoi lajitella pyykkejä koneeseen, ne oli kaikki melkeen hänen omiaan. :kieh: Minä en ole mikään kotitalouskone, vaikka tilapäisesti nyt olenkin hoitovapaalla. Pian menen töihin, eikä mulla sen jälkeen ole yhtään sen helpompaa ja vähemmän rasittavaa työpäivän jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jätä ukon osuus tekemättä. Älä pese sen pyykkejä. Älä tee sille ruokaa. Ja niin edelleen. Jos jossain vaiheessa heräis. Meillä auttoi vähän, kun huomasi, että pyykkikaapin ovi ei mee enää kiinni ja kun alkoi lajitella pyykkejä koneeseen, ne oli kaikki melkeen hänen omiaan. :kieh: Minä en ole mikään kotitalouskone, vaikka tilapäisesti nyt olenkin hoitovapaalla. Pian menen töihin, eikä mulla sen jälkeen ole yhtään sen helpompaa ja vähemmän rasittavaa työpäivän jälkeen.

joo pari kertaa olen jättänyt sen pyykit pesemättä, eipä tuntunut oppivan mitään, muutaman kerran laittoi pyykkikoneen päälle mutta siihen se sitten taas jäikin. olen kanssa sanonut etten ole mikään taloudenhoitaja, mutta joo ja ihan turhaan. :/

Yhteistyössä