No helkkari ollaan sit sisällä koko päivä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UhmiksenÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UhmiksenÄiti

Vieras
Pirulauta mulla pettää hermo ton uhmapään kanssa!! Ihana auringonpaiste ois ulkona ja aikaa ulkoilla muitten lasten kanssa puistossa vaikka kuin kauan mut ei kun pitää temppuilla ja kiukkuilla joka asiassa!
On nyt jonkun aikaa saanut kävellä rattaiden vieressä matkat puistoon, kun pysyy siinä metsän puolella jalkakäytävää siis ei autotien puolella. No hyvin on uskonut yleensä mut nyt piti lähtee jatkuvasti karkailemaan ja yrittämään juosta auton alle. Mä kaksi kertaa selkeesti kielsin ja kerroin, et kohta joutuu rattaisiin vyöt kiinni, jos ei tottele. No kun ei mennyt perille, nostin sit väkisin rattaisiin, toinen vetää ittensä jäykäksi niin ettei jalkoja meinannu saada taivutettua istuma-asentoon ja huitoo käsillään. Kun sain istumaan ja vyöt kiinni, jatko meuhkaamista niin ettei rattaita pystynyt työntämään.
Mulla palo pinna ja tyrkkäsin rattaat takas sisälle.
Nyt sitten v*tuttaa molempia :D

Heiii, meillä tuota temppua kutsutaan jaripuikkoseksi. Mua alkaa aina naurattaa, kun näen silmissäni Jari Puikkosen kun uhmis vetää ton jäykkäilyvaihteen päälle. Ei mahdu nauru ja xitutus samaan päähän ;)

Joo, meillä pukeminen on täyttä tuskaa. Olen sitten pari kertaa tehnyt niin, että olen antanut viimeisen varoituksen ja jos ei pukeminen onnistu, jäädään sisälle. Ei kivaa kummastakaan (voitte kuvitella, millainen huuto siitä syntyy), mutta jotenkinhan sitä täytyy opettaa uskomaan äitin sanaa. :D

Ulkona on joo ihana ilma näköjään... En vaan nyt halua riskiä että likka tulee kipeeks (nokka vuotaa jo ), kun huomena sen tarttis hoitoon mennä ja viikonlopuks isälleen (toivottavasti... )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heiii, meillä tuota temppua kutsutaan jaripuikkoseksi. Mua alkaa aina naurattaa, kun näen silmissäni Jari Puikkosen kun uhmis vetää ton jäykkäilyvaihteen päälle. Ei mahdu nauru ja xitutus samaan päähän ;)

:D Juu huumoria voiskin kokeilla :) Joskus vaan ei pysty...

Yhteistyössä