No hups. Pieni ukkosrintama...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meitä se valvotti lapsen kanssa koko yön, eikä tosiaan ollu yhtään nautinnollista.
Vituiks menee tääkin pv sen takia.
No, hengissä ainakin selvittiin, ihme kyllä.

Ja meilläpä se oli jo yöllä...meinasin saaha paskaslaagin ku pamahti tossa vieressä. Ikinä ennen nähny niin montaa salamaa ku viime yönä. Niitä tuli about 10 sek. välein...

map.jpg

hahhahaaaaa kohta tuo rintama tavoittaa imatran :) jeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! mut ei taida olla sama kuin jossain on ollut viime yönä :/ toi tietysti on sellane haista pee ukkone..

Minä en edes pelkää ukkosta ja voin kertoa, että aika hurjaa oli. Ei ollut suoraan yläpuolellamme missään vaiheessa mutta tuossa ihan lähellä oli ja kiitos riitti hienosti. Moneen otteeseen yöllä mietin, että hullu olen kun olen toivonut kunnon ukonilmaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en edes pelkää ukkosta ja voin kertoa, että aika hurjaa oli. Ei ollut suoraan yläpuolellamme missään vaiheessa mutta tuossa ihan lähellä oli ja kiitos riitti hienosti. Moneen otteeseen yöllä mietin, että hullu olen kun olen toivonut kunnon ukonilmaa. :/

Joo kyllä oli leikki kaukana.
Koko yö meni kivasti valvoessa. :(

mihinkähän päin tuo rintama on liikkumassa??
sais tulla tänne pohjois-karjalaan,itseä nimittäin ahdistaa tämä ilma,keuhkoihin koskee ihan hulluna kun nii seivova ilma enkä tiedä millä tätä oloa voisi auttaa :(

Yhteistyössä