No jo on törkeetä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa päähän eikä ihan vähääkään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ah, minä niin "rakastan" tätä aihetta...naapurit, rivitalo ja takapiha...
Ap:lle voimia ja näytä niille mulkvisteille, että kuka on kuka ja kenen takapihalla tallaavat!
Sun ei tarvitse olla mitenkään kiltti tai kohtelias, koska kyllä tuollaiset perus järjestyssäännöt pitää olla jokaisen ihmisen takaraivossa...

Sinuna minä laittaisin tosiaan tuota noin 60cm korkeaa puutarhaverkkoa pihojenne väliin ja sitten vielä omalle puolelle puutarhaverkon eteen jotain suht nopeakasvuisia ja peittäviä pensaita kasvamaan!

Tuo kaikki mitä kirjoitit on niin tuttua minulle, joten siksi osaan samaistua vihaasi ja raivoosi...ensin minäkin olin kiltti, ymmärsin ja nielin huonoa käytöstä, mutta huomasin, että ei kaikille ihmisille mene hyvällä nämä asiat jakeluun, vaan pitää antaa takaisin samalla mitalla.

Joku matala sähköaita olisi hyvä. Niin matala, että naapuri vieraineen vain menisi yli ja aah saisi sähärit. Jos joku valittaa aidasta, niin sano sen olevan vaikkapa koiraasi varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Valintakysymys:
No ei kiva, mutta rivitaloasumisen varjopuolia ovat nuo naapurit. Omakotitalossa laajalla tontilla ei ole tuota ongelmaa.

Ei se ole mikään valintakysymys!!!
Ei kenelläkään ole oikeutta toisen pihalle mennä, vaikka miten rivitalossa asuttaisiin?!?

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Joku matala sähköaita olisi hyvä. Niin matala, että naapuri vieraineen vain menisi yli ja aah saisi sähärit. Jos joku valittaa aidasta, niin sano sen olevan vaikkapa koiraasi varten.

Hihhih.. tää ois loistava. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Valintakysymys:
No ei kiva, mutta rivitaloasumisen varjopuolia ovat nuo naapurit. Omakotitalossa laajalla tontilla ei ole tuota ongelmaa.

Ei se ole mikään valintakysymys!!!
Ei kenelläkään ole oikeutta toisen pihalle mennä, vaikka miten rivitalossa asuttaisiin?!?

Meillä on kans rivaripääty ja kamalat naapurit, lohduttaudun sillä että vain yhdet...Opiskelija-asunnossa oli rauhallisempaa.

Tee niinkuin meidän naapuritaloyhtiön ukko: "uhkailet lapsia ja ajat takaa työkalujen kanssa" :/ Taatusti saat lapset pelkäämään ja lopettamaan pihasi kautta kulkemisen :/

Voi tuo ei varmasti ole kivaa :( mutta onko pihasi niin ettei välttämättä nämä jotka eivät talonyhtiössä asu ole tietoisia että on sinun pihasi? Harmi vaan kun tuohon ei voi virkavaltaa sotkea kun ilmeisesti ei ole koko aidattu piha? Joku urpo käyttää nyt tuota jokamiehen oikeutta hiukan väärin

Yhteistyössä