no johan oli äkäinen täti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niniliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niniliini

Vieras
nimittäin tuo naapurin emäntä,tähän asti ollut ihan jees,mitä on juteltu,mut nyt :laugh:
Tultiin lasten kanssa äsken kotiin ja naapurin täti oli tuossa rajalla,asutaan siis omakotitalossa ja meidän välissä on joku pensasaita,
alkoi kamala huuto,kun meidän varaston nurkalla on iso vesisaavi,johon kattorännistä valuu vedet, ettei sen saavin päällä ole mitään verkkoa tms.
oli nimittäin heidän 2,5v tyttö tiputtanut oman nukkensa sinne MEIDÄN vesisaaviin ja kastellut itsensä :o
kylläpä sai emäntä korvansa punaiseksi,kun sanoin,että meidän pihahan tämä on :o
Se heidän tyttö on melkein aina yksin tuossa pihalla,ja saa kulkea ihan vapaasti toisten pihoissa.

Pitäisi noin pientä valvoa, mutta toisaalta ymmärrän naapurin säikähdyksenkin. Tyttö olisi voinut tipahtaa saaviin ja hukkuakin, jos saavi suuri ja täynnä vettä. Pää edellä ne lapset sinne yleensä keikkuessaan menevät. Kannattaisi varmaan jokin verkon tapainen laittaa siihen päälle, saisit roskatonta vettäkin kaupan päälle :)

mä oon lapsena tippunut pää edellä tollaseen vesisaaviin, se oli silloin täynnä vettä ja olin yksin ulkona, olin siis hoitotädin luona ja hän oli sit nähnyt ikkunasta ku tipuin sinne ja juossut ulos ja ottanut mun jaloista kiinni. Mulla ei ole kyllä muistikuvaa tästä ku olin nii pieni mutta mulle on myöhemmin kerrottu.

ja tää ei nyt liittynyt asiaan, tuli vaan mieleen.

Mä varmaan laittaisin siihen verkon päälle. Vaikka se ei olisikaan velvollisuus. Kun tiedän, että noin pieni lapsi kulkee ilman valvontaa. Ei olis kauheen kivaa löytää lapsi hukkuneena omasta saavista.

Yhteistyössä