No just. Mä villiinnyin täysin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lentokala

Aktiivinen jäsen
12.02.2005
13 695
1
36
Oon aina pitänyt postimyynistä tilailua tosi typeränä.
Siis sellaista Anttila, Ellos, H&M- eli tavallista kledjua yms. Erikoistuotteet on oma juttunsa.

Silloin kun jotain haluu niin lähtee shoppaileen.

Mutta - nyt mun oli pakko tilata esikoiselle lamppu NetAnttilasta kun sitä ei oo kaupoissa myynnissä.
No eikös ne pommittanut mua heti jollain kuvastolla.

Ja mä sorruin - tilasin tunikan, neulemekon, villataki ja kengät :o :D

Olen siis mennyttä.

Ajatteles ajansäästöä, kaikki on hankittu. Ei enää kaupoissa juoksemista, bussissa rahjustamista tai parkkipaikan etsintää. =)

itse olen siinä iässä, että villiinnyn apteekissa. Koiran matolääkettä menin ostamaan ja "shoppailin" n 70 ? .lla. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Ajatteles ajansäästöä, kaikki on hankittu. Ei enää kaupoissa juoksemista, bussissa rahjustamista tai parkkipaikan etsintää. =)

itse olen siinä iässä, että villiinnyn apteekissa. Koiran matolääkettä menin ostamaan ja "shoppailin" n 70 ? .lla. :headwall:

:o Onko se ikäkysymys?!?! Mä olen just samanlainen! Mies nykyään pitää mua kädestä kiinni kun mennään apteekin ohi :D

Mulle kävi tässäkin sama. Viime viikolla mni apteekkiin yli 60 e.

Tää villiintyminen siis laajenee tuoteryhmästä toiseen, pelottavaa... :D

Uskaltaako tässä tota koti-Siwaa kauemmas mennä tai postia avata?

Kiitos olkinalle. Tunsin vaan itseni niin vanhaksi.

Kuinkas vanha sä sitten olet? Minä 33-v. Onkohan tämä joku piirre joka hitsautuu yli 30-vuotiaisiin? Testasin kyllä tuossa joku aika sitten henkisen ikäni ja se oli 78-vuotta....