No JUST! Simerokit on meneillään täällä, mutta onko tämä mikään aika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
tulla pyytämään lapsenlikaksi naapurilta? Oli huomannu että meillä vielä valo palaa. Äiti ja isä siellä vähän nauttineena. Että mua ottaa päähän tuo sakki. Jätetään tyttö pihalle ilman avaimia ettei pääse kotiin kun menevät pienemmän kanssa kaupoille tai lenkille. Ihan tosi, mulla kiehuu ja mulla harvoin kiehuu. Sanoin, että jos lapset tulee meille niin ok, sinne en lähe. Oltiin niin nyrpeätä että, kun pitäis vuosikas herättää. Siellä miettikööt sitten |O . Ja ei, mun lapsi ei oo koskaan ollu siellä yökylässä.

No :o Simeenkö ne ois menossa? Lapsen puolesta säälittää, että varmaan itse ottaisin lapsen kotiini, en minäkään lähtisi sinne, mutta mikä ihme homma on että joillekin viina on tärkeämpi kuin oma lapsi. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No :o Simeenkö ne ois menossa? Lapsen puolesta säälittää, että varmaan itse ottaisin lapsen kotiini, en minäkään lähtisi sinne, mutta mikä ihme homma on että joillekin viina on tärkeämpi kuin oma lapsi. :(

Sinne ne ois ollu lähössä. Ja lapsia 2.

9v tyttö ja tämä reilu vuoden ikäinen. Mie oon tuosta tytöstä huolta pitäny, se on tämäntästä meillä kun ei vanhemmat tosiaan päästä sitä sisään kotiin kun lähtevät lenkille tai kauppaan, ovet laitetaan silloin lukkoon ettei tyttö pääse sisään. Mie en ymmärrä tota perhettä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sinne ne ois ollu lähössä. Ja lapsia 2.

9v tyttö ja tämä reilu vuoden ikäinen. Mie oon tuosta tytöstä huolta pitäny, se on tämäntästä meillä kun ei vanhemmat tosiaan päästä sitä sisään kotiin kun lähtevät lenkille tai kauppaan, ovet laitetaan silloin lukkoon ettei tyttö pääse sisään. Mie en ymmärrä tota perhettä |O

Tuntuisko sinusta aiheelliselta olla yhteydessä lastensuojeluun? Ei kuulosta kivalta (liekö laillista??) ettei lapsi pääse kotiin.

Eihän ne niitä lapsia kuitenkaan keskenään jätä jos et mee sinne?

Itsekin oisin Simerokkeihin halunnut, mutta kun on nää lapset hiukkasen etusijalla, nuorin vielä täysimetyksellä :) Mutta voishan sitä ajatella hiukan etukäteen tuota lapsenlikkaakin, eikä vasta samana iltana.

Mun mielestä ei ole vielä aihetta lastensuojeluun. Kai nuo luottavat siihen, että naapurit aina jeesaavat, niinkuin täällä jeesataankin. Vauva kulkee aina matkassa lenkeillä ja kaupassa, isompi jätetään pihalle. Pariskunta ei mielestäni käytä paljoa alkoholia, toki en sitä voi tietää. Tämä oli eka kerta kun tulivat oven taakse humalassa.

Yhteistyössä