No kehtaanko mä ostaa tälläsen pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Polarn O Pyretin haalareista oon kuullut ylistystä, joten sieltä ajattelin hankkia pojalle (1,5 v) välikausihaalarin. Väreinä näyttää olevan vihreä ja punainen. Vihreä olis kiva väri, mutta toi (Kuorihaalari 74-92 (kerros 3) - Polarn O. Pyret on vähän tunkkasen värinen, ei mitenkään kivan pirteä väri. Punainen (Kuorihaalari 74-92 (kerros 3) - Polarn O. Pyret miellyttäis kyllä, mutta sopiiko toi väri pojalle? Tummanpunainen sopis kyllä, mutta eikös toi oo vähän jotenkin vaaleamman punaiseen taittuva väri...

Kävin just tänään ostaan ton meiän 3-vuotiaalle pojalle, joten mun mielestä sopii kyllä hyvin :) Toi vihree on livenä mun muistaakseni vähän kirkkaampi, mutta ei kovin kiva sävy tosiaan :(

No mä olen molemmille pojille ostanut useinkin ihania kunnon punaisia vaatteita, molemmilla ollut kokopunaisia haalareita, paitoja ym ja nehän sopii pojalle aivan yhtä hyvin kuin tytöllekin. Hassua ajatella tyttöjen ja poikien värejä :)
Kokopunaisen haalarin kanssa sit vaikka mustat hattu, rukkaset ja kengät, tai tummansiniset niin on tosi komeen näköstä! :)

Uusimmat

Yhteistyössä