no,kuis moni kävi kahtoon HP:N?

Vasta sunnuntaina pääsen |O

Oon joutunut tekemään jo hirveetä sotasuunnitelmaa, miten selviän koko elokuvan ajan ilman, että pitää rampata vessassa. Pitää jotkut mahdollisimman hyvät vaatteet valkata, mitkä ei siis purista ja miettiä, mistä karkeistä ei tuu suu kipeeks. Tää on tarkkaa hommaa :D

En oo käyny kattoon ja tuskin meenkään leffaan kattoon sitä :'( Yksin kun ei oo eltsuun mukava mennä :/ :| :'( Mulla ei oo ketään, jota toi HP kiinnostais noin paljon kuin mua, että voisi jopa mennä sen katsoon leffaan! No onneksi se tullee kumminkin jonkuajan päästä jo DVD:llekin :) Saanpas sitten omassa ylhäisessä yksinäisyydessä sen katsoa omalta soffalta :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Noup.Yhtään kirjaa en oo lukenut enkä elokuvaa nähnyt.Enkä haluu.

No äläs ny noin sano :D ... Voisit vaikka jäähä koukkuun, jos kerran ees kokeilisit :whistle: ;)

Ööh.. mä oon mielikuvitukseton tosikko..katselen mielummin tositapahtumiin perustuvia leffoja..eli ei ehkä kannata kokeilla.. laittaisin tähän hymynaaman jos osaisin..en osaa..tyhmä minä..

Laitoinpa heti koneen etsimään ja sit äkkiä lataamaan :D Voi vaan olla ettei vielä kunnon versioo löydy kun vasta tuli mutta toivotaan!!Oliko hyvä??Mä oon odotellut että se tulis jäin ihan koukkuun niihin heti ekasta leffasta lähtien :D Vaikka "aikuinen" olenkin ja muka tytölle niitä ostettiin vaikka oli vasta 4v :laugh: :laugh:

Ei ole vielä tullut tänne. Mutta varrotaan, varrotaan... Lapset lukivat jo jokainen uudelleen kirjan, jotta voivat jäärätä keskenään heti elokuvan nähtyään yksityiskohtien toteutuksesta ja ohjaajan ratkaisuista.

Eli koko poppoolla mennään kun se tänne tulee.

Piika-äiti

Yhteistyössä