no,mä voin kyllä kertoo miten "saatiin"raiskattua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uhri?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uhri?

Vieras
täällä on noussu niin hirvee kohu tästä raiskaus jutusta ja tuntuu et uhria syytetään siitä ettei ole tehnyt tarpeeksi ettei olisi tullut raiskatuksi.
no mä olen joutunut raiskatuksin ja voin nyt puhua suuni puhtaaksi,saatte sitten päätellä olenko tyhmä vai mitä kun mulle on näin käynyt.

olin 25 vuotias tyttö.ystävystyin erään tytön kanssa ja meistä tuli ystävät.kävin usein tytön luona ja hän seurusteli ulkomaalaisen miehen kanssa,olivat tunteneet toisensa jo vuosia ja tyttö odotti lasta,he olivat siis tosi onnellisia yhdessä.
tutustuin siellä myös tämän miehen kaveriin joka myös oli ulkomaalainen,hän vaikutti myös oikein fiksulta ja mukavalta mieheltä.hän oli 29 vuotias.
eräänä päivänä tämä mies pyysi käymään luonaan,siellä oli myös muita eli en mennyt hänen luokseen yksin.en ollut koskaan ollut milläänlailla kiinnostunut tästä miehestä hän oli vain tullut kaverikseni kavereitteni kautta ja tunsit hänet eli olin viettänyt aikaa hänen ja heidän seurassaan.
kun sitten menin hänen asuntoonsa joka oli ystäväni asunnon yläkerrassa,hänen ilmeensä muuttui,hän oli aivan innoissaan jakatsoi mua niin oudosti että lähdin perääntymään eteiseen.
silloin hän hyökkäsi kimppuuni,repi minua hiuksista ja löi mua kun yritin rimpuilla irti.
hän veti minut olohuoneeseensa missä hänen sänkynsä oli,veti farkkunsa auki,löi mua kun yritin karkuun,en ole koskaan ollut yhtä hädissäni!
hän otti hiuksistani kiinni ja työssi elimensä suuhuni.olin tukehtua ja itkin paniikissa.hän työnteli itseään suuhuni samalla kiskoen hiuksiani ja nauraen!!
kun hän laukesi,lysähdin maahan yökkien ja itkien.luulin kaiken olevan ohi mutta ei..
yhtääkkiä hän käänsi minut ympäri,veti housuni alas,painoi minut sänkyä vasten .löi.piti hiuksistani tiukasti kiinni ja raiskasi minut todella kovakouraisesti!
koko ajan hän hymähteli riemuissaan ja nauroi.
kun hän lopetti hän päästi minusta irti, nauroi ja huusi perääni englanniksi että -tykkäsitkö!?
huojuin eteiseen,ulos ja jotenkin selvisin kotiin.
syöksyin suihkuun ja en uskaltanut kertoa tapahtuneesta kenellekään koska tunsin itseni NIIN tyhmäksi kun olin mennyt hänen asuntoonsa!!
kaksi kuukautta meni ennen kuin pystyin asian paljastamaan..
katkaisin yhteyden ystäviini,enkä tavannut miestä enää koskaan..

Vie juttu poliisille, tuollaset siat saatava vastuuseen! Just ton takia en tykkää ulkomaalaisista, sillä he todellakin kuvittelevat naisten vain kerjäävän seksiä. Ja en ole rasisti tiedän suomalaistenkin raiskaavan, mutta he eivät kuvittele tekevänsä naisille palvelusta.

kokemus. Et ollut tyhmä kun menit miehen asuntoon. Toivottavasti olet saanut apua asian käsittelyyn. Lisäksi olsi hyvä jos kertoisit tapahtuneesta kaverillesi. Että hän voi varoa omasta ja muiden kavereidensa puolesta. Ilmoitithan poliisille?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja uhri?:
eräänä päivänä tämä mies pyysi käymään luonaan,siellä oli myös muita eli en mennyt hänen luokseen yksin.

Tän käsitin väärin kai? Siis siellä EI ollut muita? Ja menit yksin?

mies valehteli varmaankin, että on muitakin.

ap:lle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja uhri?:
eräänä päivänä tämä mies pyysi käymään luonaan,siellä oli myös muita eli en mennyt hänen luokseen yksin.

Tän käsitin väärin kai? Siis siellä EI ollut muita? Ja menit yksin?

LUULI,että siellä olisi muita (bileet tms.?) ja ei siellä ollutkaan.
näin käsitin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Uskon kyllä, että karkuun on vaikea päästä. Ihmettelen tosin miksi et purrut miehen tungettua elimensä sinun suuhun?

No vaikka siksi että kun toinen on noin paljon fyysisesti vahvempi, väkivaltainen ja kaikelta käytökseltään sairas niin mieleen saattaa tulla vaikka pelko siitä että tuon puremisen myötä tämä hakkaisi vielä henkihieveriin. Jos siinä nyt jotain edes pystyy ajattelemaan, muuta kuin toivoa että pääsisi jotenkin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja helppo sanoo ku se en ollut minä:
mut mäkin oisin purru ja LUJAA :o

yrittäkää kuvitella se tilanne,kun paksu elin tungetaa suuhun ja hiuksista revitään,että kerkeekö siinä purra??siis itse ainaki luulisin,että ei siinä onnistu.

Ei kukaan tällaisessa tapauksessa varmasti uhria syytäkkään. Raiskauksia vaan tapahtuu niin paljon että ihmetyttää että onko miehistä tullut oikeesti semmoisia petoja että akikki tapaukset on ap:n kaltaisia eikä niitä voisi estää mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Uskon kyllä, että karkuun on vaikea päästä. Ihmettelen tosin miksi et purrut miehen tungettua elimensä sinun suuhun?

niin,miksi en purrut,arvaa miten monta kertaa olen tuota asiaa miettinyt jälkeenpäin!!
ei kuule siinä paniikissa,henkeä haukkoessa,tullut just mieleen!!

niin,siellä piti olla muitakin,muuttei sit ollut,se oli vaan miehen virittämä ansa..

mies pääsi kuin koira veräjästä mikä jalkeenpäin on kaduttanut,kynnys mennä 2 kuukauden jälkeen poliisin juttusille oli liian suuri..

olen kyllä päässyt jotenkuten jaloilleni..mutta kyllä jos ulkomaalainen kävelee kadulla vastaan,paniikki alkaa kuristaa kurkussa..

Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
Alkuperäinen kirjoittaja helppo sanoo ku se en ollut minä:
mut mäkin oisin purru ja LUJAA :o

yrittäkää kuvitella se tilanne,kun paksu elin tungetaa suuhun ja hiuksista revitään,että kerkeekö siinä purra??siis itse ainaki luulisin,että ei siinä onnistu.

No jos ei puraista niin ainakin sen verran hampaita paljastaa että olis ollu epämiellyttävää sille sialle :kieh:

En tiedä olisinko purrut vai en, tuskin kannattaa myöskään provosoida enempää tuollaista miestä, olisi luultavasti hakannut vielä pahemmin, ja siinä sitä sitten olisi sekä raiskattuna että pahimmassa tapauksessa kuolleena.

Jossain tapauksissa kannattaa varmaan vaan jatkuvan taistelun sijaan yrittää kestää ja päästä sitten pakenemaan.

Yhteistyössä