Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hieno huppari!![]()
eikö! :heart: maksaa 30e ja ei oo ehkä ihan niin selkee ja "teinimäinen" kuin olis jos lukis I :heart: Edward Cullen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hieno huppari!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:mä oon eläny niin tynnyrissä etten tiedä edes kyseistä juttua :ashamed: Oonko jääny pahasti paitsi jostain?
Olet. Todella pahasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:mä oon eläny niin tynnyrissä etten tiedä edes kyseistä juttua :ashamed: Oonko jääny pahasti paitsi jostain?
Olet. Todella pahasti![]()
täytyy yrittää sivistää itseään ja käydä kirjastossa... kai noita kirjoja sieltä saa lainaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hieno huppari!![]()
eikö! :heart: maksaa 30e ja ei oo ehkä ihan niin selkee ja "teinimäinen" kuin olis jos lukis I :heart: Edward Cullen
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hieno huppari!![]()
Munki mielestä tos hupparis oli just se hienoo et sen tajuu vaan muut Twilight hörhötEi tosissaa mikää tökerö teinihuppari
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Tiesitkö muuten että Twilightit on myös englanninkielisinä mp3 -kirjoinaki? :saint: On ihan kivat duunimatkoilla..![]()
![]()
Etkä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hieno huppari!![]()
Munki mielestä tos hupparis oli just se hienoo et sen tajuu vaan muut Twilight hörhötEi tosissaa mikää tökerö teinihuppari
![]()
Nii justii! kaikkihan ny mulle naurais ku ikääki on jo 27v! hahha!
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Tiesitkö muuten että Twilightit on myös englanninkielisinä mp3 -kirjoinaki? :saint: On ihan kivat duunimatkoilla..![]()
![]()
Etkä![]()
![]()
![]()
Juu-u![]()
Missäs muuten menee fanaattisuuden raja..?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Tiesitkö muuten että Twilightit on myös englanninkielisinä mp3 -kirjoinaki? :saint: On ihan kivat duunimatkoilla..![]()
![]()
Etkä![]()
![]()
![]()
Juu-u![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hieno huppari!![]()
![]()
Mäkin voisin tilata suollaisen hupparin B) Ja ikää ei ole kuin 34v :saint:
*Palasin Edwardin seurasta vähäksi aikaa tänne* :saint: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Juu-u![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hieno huppari!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hieno huppari!![]()
![]()
uskalsit jättää sen yksin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hieno huppari!![]()
![]()
siel olis tarjolla myös Edward -stringejä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Joo, mut vaan vähäksi aikaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:siel olis tarjolla myös Edward -stringejä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:siel olis tarjolla myös Edward -stringejä
![]()
Ei hitto!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:"And so the Lion fell in fell in love with a Lamb. Stupid Lamb. Sick, masochistic Lion"
Mun lempparikohta leffassa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:"And so the Lion fell in fell in love with a Lamb. Stupid Lamb. Sick, masochistic Lion"
Mun lempparikohta leffassa :heart: