Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no mikä siinä nyt on niin hirveetä. ääni nyt on kamala mutta mitä muuta siinä nyt voi olla niin kauheaa. yksinkertaisen näköisessä vehkeessäAlkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Onks se simmosen avaruussukkulan näköinen vehje?? Jos on niin ihan hirveä kapistus mielestäni,kokeillut olen!
Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:no mikä siinä nyt on niin hirveetä. ääni nyt on kamala mutta mitä muuta siinä nyt voi olla niin kauheaa. yksinkertaisen näköisessä vehkeessäAlkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Onks se simmosen avaruussukkulan näköinen vehje?? Jos on niin ihan hirveä kapistus mielestäni,kokeillut olen!
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:no mikä siinä nyt on niin hirveetä. ääni nyt on kamala mutta mitä muuta siinä nyt voi olla niin kauheaa. yksinkertaisen näköisessä vehkeessäAlkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Onks se simmosen avaruussukkulan näköinen vehje?? Jos on niin ihan hirveä kapistus mielestäni,kokeillut olen!
Se mitä mä olen sitä käyttänyt niin johto on lyhyt,ääni on hirveä ja imuteho suht surkea.Eikä se ulkomuotokaan miellytä silmää. Mut mitä välii jos itse tykkäät!
![]()
no puolen tunnin testin perusteella kyllä tykkäsin. liikku suht koht näppäristi, ja kevytkin oli verrattuna aikaisempiin imureihin. hyvin imi. ainoa miinus on se kova ääni. mutta kyllä sen kestää.Alkuperäinen kirjoittaja nn:Mä olen niin kauan haaveillu siitä dysonin animal prosta, että joskus sen vielä hankin! Meillä on nyt pölypussiton imuri, eli sekin on aika kovaääninen, mutta se kyllä imeekin paremmin kuin meijän edellinen electroluxi.
Vetäses testi imuroinnit ja tuu kertoo kummonen oli!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Kannattaa muuten ostaa oikea imuri kaveriksi jolla voi siivota pölysäiliön tyhjennyksestä aiheutuvan sotkun.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Kannattaa muuten ostaa oikea imuri kaveriksi jolla voi siivota pölysäiliön tyhjennyksestä aiheutuvan sotkun.
maksoi aika paljon 360 euroa. mutta maksaapa ne pölypussitkin kyllä paljon ja tässä imurissa niitä ei tarviiAlkuperäinen kirjoittaja hei:paljon maksoi??
Alkuperäinen kirjoittaja inho:Meillä yhenlainen pölypussiton imuri.Inhoan sitä kun käsin pitää kaapia niitä pölypalloja,hiuksia,hiekkaa ja kaiken maailman paskaa sieltä säiliöstä.
Maailman pskin ostos ikinä.