no niin kehukaa tai haukkukaa mulle nyt sitten dyson imuria. ostin sellaisen juuri

Ei kai sitä enää kannata kysellä, kun myit sielusi jo :laugh: Meillä on ollut reilu vuoden ja ainoa miinus on lyhyehkö johto (edellisessä olio pidempi) . Ääni on kova, mutta kyllä se imeekin eli haittaa. Tyytyväinen olen, ostos ei kaduta =)

Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Onks se simmosen avaruussukkulan näköinen vehje?? Jos on niin ihan hirveä kapistus mielestäni,kokeillut olen!
no mikä siinä nyt on niin hirveetä. ääni nyt on kamala mutta mitä muuta siinä nyt voi olla niin kauheaa. yksinkertaisen näköisessä vehkeessä

Se mitä mä olen sitä käyttänyt niin johto on lyhyt,ääni on hirveä ja imuteho suht surkea.Eikä se ulkomuotokaan miellytä silmää. Mut mitä välii jos itse tykkäät!
:)

Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:
Onks se simmosen avaruussukkulan näköinen vehje?? Jos on niin ihan hirveä kapistus mielestäni,kokeillut olen!
no mikä siinä nyt on niin hirveetä. ääni nyt on kamala mutta mitä muuta siinä nyt voi olla niin kauheaa. yksinkertaisen näköisessä vehkeessä

Se mitä mä olen sitä käyttänyt niin johto on lyhyt,ääni on hirveä ja imuteho suht surkea.Eikä se ulkomuotokaan miellytä silmää. Mut mitä välii jos itse tykkäät!
:)

Imuteho suht surkea? :O ?

Mä olen niin kauan haaveillu siitä dysonin animal prosta, että joskus sen vielä hankin! Meillä on nyt pölypussiton imuri, eli sekin on aika kovaääninen, mutta se kyllä imeekin paremmin kuin meijän edellinen electroluxi.

Vetäses testi imuroinnit ja tuu kertoo kummonen oli! :)

Aika painava imuroidessa ja vaihtosuulakkeet jotenkin hankalampia käyttää kun meijän aiemmassa. Olin itse hieman pettynyt kun ostin Dysonin kun sitä niin hirveesti hehkutettiin, mutta ihan ok imuri se kuitenkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Mä olen niin kauan haaveillu siitä dysonin animal prosta, että joskus sen vielä hankin! Meillä on nyt pölypussiton imuri, eli sekin on aika kovaääninen, mutta se kyllä imeekin paremmin kuin meijän edellinen electroluxi.

Vetäses testi imuroinnit ja tuu kertoo kummonen oli! :)
no puolen tunnin testin perusteella kyllä tykkäsin. liikku suht koht näppäristi, ja kevytkin oli verrattuna aikaisempiin imureihin. hyvin imi. ainoa miinus on se kova ääni. mutta kyllä sen kestää.

No taalla se on ihan ehdoton noiden kokolattiamattojen takia, imuteho on hyva!

Miinuksia se, ettei silla paase sohvien tai kaappien alle (vai paaseeko, kertokaa!) ja en tykkaa sen varresta. Eli Dysonilla pitaa imuroida yhdella kadella, olen tottunut imuroimaan niin, etta pidan molemmilla kasilla siita varresta kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Kannattaa muuten ostaa oikea imuri kaveriksi jolla voi siivota pölysäiliön tyhjennyksestä aiheutuvan sotkun.

Taitaa olla vaan tyhjentäjässä vikaa :D ei nimittäin tuu mitään sotkua mun Dysonin säiliön tyhjentämisestä :D

Mulla on hyvä imuri vaikka aikoinaan kallis olikin. Hiljainen, tehokas, pitkä johto ja kaikin puolin kätevä. Voi muutakin tehdä kuin imuroida. Elektroluxin Lux!

Meillä yhenlainen pölypussiton imuri.Inhoan sitä kun käsin pitää kaapia niitä pölypalloja,hiuksia,hiekkaa ja kaiken maailman paskaa sieltä säiliöstä.
Maailman pskin ostos ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja inho:
Meillä yhenlainen pölypussiton imuri.Inhoan sitä kun käsin pitää kaapia niitä pölypalloja,hiuksia,hiekkaa ja kaiken maailman paskaa sieltä säiliöstä.
Maailman pskin ostos ikinä.

No ei Dysonissa kyllä tarvi! Mä tykkään siitä eniten sen hajuttomuuden takia. Kahden karvaisenkin jälkeen, ei kämppä haise yhtään ummehtuneelle koirankarvalle ;)

Yhteistyössä