No niin, liityin keventäjiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinä saa monipuolisia ohjeita ruokailuun ja sitte se kaloritaulukko päivän kaloreista on ihan hyvä. Kunhan sais sen suun pidettyä kiinni, ettei tunge sinne mitä sattuu.... |O

Mä oon jo tokaa kertaa siellä! Vuosi sitten laihduin 8 kiloa, nyt oli osa tullut jo takaisin niin eikun uudelleen. Kolme viikkoa kohta takana ja kolme kiloa mennyt menojaan. :D

Mutta ei oo kyllä rahantuhlausta mun mielestä, paljon halvempi kuin esim. painonvartijat. Silti kun siihen on edes vähän laittanut rahaa niin on sitoutunutkin paremmin ja tuloksia tulee.

Tuossa on myös se hyvä puoli, että tulee pakostakin liikuttua kunnolla. Iltaisin, kun syömishimo iskee, lähden kävelylle niin sitten saa taas syödä :D

Mutta tärkeintä tossa on kyllä se joka ikisen suupalan kirjaaminen. Oon ottanut sellaisen periaatteen, että jos syön mitä sattuu niin "rangaistuksena" kirjaan silti kaikki ylös, vaikka kaloriraja paukkuisi iloisesti. Mun mutsi koittaa myös laihtua, mutta se kirjaa vähän niin kuin hyvältä tuntuu eikä tuloksia oo näkynyt... :/

Minä liityin myös tänään Keventäjiin. Olin siellä jo syksyllä, mutta katkaisin käteni ja se jäi vähän unohduksiin.
ProStroke meillä on näköjään sama tavoite! en muista tuota päivää ihan tarkalleen, mutta aika samoilla mennään. Syksyllä tippui paino kyllä hyvin 1kg/vko, joten uskalsin laittaa nytkin aika samanlaisen tavoitteen. Huomasinpa tuossa puntarilla käydsessäni, että vihreänteen litkimisen tuloksena on lähtenyt 4kg! :D ja ihan ilman dieettejä. Tammikuussa tuota teetä aloin juomaan 2kuppia/pvä.

Kuumimmat

Yhteistyössä