No niin, nyt mies torkahti ja tonttu pääsee puuhiinsa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
mutta keksikääs nyt, miten paketoida kätevästi lahjakortti?
Jos sen jättää kuoressa pukin pussiin, niin se ryttääntyy ja saattaa hävitäkin.Jos sen paketoi kaurahiutale- tai muropakettiin, niin mies varmasti laittaa sen kuiva-ainekaappiin, ja ajattelee että emäntä ei kehdannut jättää häntä ilman lahjaa ja osti käytännöllisesti muroja tai puuroa :o :headwall:

Eli mikä neuvoksi?

Tai kun lapset on menneet nukkumaan niin pukeudu seksyihin alusvaatteisiin ja laita se kuori hampaitten väliin, kuten vaikka ruusu :D

ite laittaisin varmaan johonkin kulmaan pienen reiän ja paljon nauhaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Tai kun lapset on menneet nukkumaan niin pukeudu seksyihin alusvaatteisiin ja laita se kuori hampaitten väliin, kuten vaikka ruusu :D

Tuota... meille on tulossa jouluksi myös anoppi, appi ja ehkä mun isäkin, että taidan suosiolla jättää nuo pukuleikit joululta pois :laugh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

Tuota... meille on tulossa jouluksi myös anoppi, appi ja ehkä mun isäkin, että taidan suosiolla jättää nuo pukuleikit joululta pois :laugh: :xmas:

No sit ehkä parempi niin :laugh:

Paketoi siihen päälle niin monta kerrosta vaikkapa sanomalehtipaperia, että paketista tulee niin iso ettei mies voi ensinäkemältä arvata että siellä onkin lahjakortti. Sitten vaan päällimmäiseksi kerrokseksi lahjapaperia.

Minä ratkaisin asian niin, että päällystin lahjapaperilla liimaa apuna käyttäen pienen, tyhjän marmeladirasian (käy konvehtirasiakin) siten, että se koko sivun mittainen etukansi oli irrallaan ja aukesi niin kuin siellä olisi edelleen karkkia sisällä ja laitoin siihen sisälle kirjekuoren, jossa se lahjakortti oli. Ideana oli siis päällystää se kuin koulukirja kontaktimuovilla tai vahapaperilla, niin että muoto säilyy, ei paketoida. Kiinni se pysyy lahjanarulla.

Yhteistyössä