No niin palstalääkärit, kertokaas mikä mua vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voimua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voimua

Vieras
Pitää varottaa et sis. alapääasiaa..

N. viikon ajan on nipistelly ikävästi tohon vähän bikinirajan alapuolelle, hivenen vasemmalle keskiviivasta. Tuikkii ikävästi säännöllisin väliajoin parin minsan välein, voi olla tunteja pois ja sitten vaiva palaa. Mitään pissavaivaa ei oo, ei myöskään kuumetta selkäsärkyä jne. Taudit testattu 2v sitten neuvolassa, olen ainoastaan mieheni kanssa eikä hälläkään muita ole.

Syön pillereitä, eikä yhtään oo jääny välistä tai ollu mahatautia että hormonit olis jääny imeytymättä. Raskaana mun ei siis pitäisi olla. Menkat niukentuneet pillereillä joita olen siis 2v syönyt, mut silti tulleet kellontarkasti.

Voisko tää johtua vaikka jostain tamponin käytöstä, edelliset menkat oli juuri ennen kuin tää nolohko vaiva alkoi? En oikein tiedä viittiikö lääkäriin lähteä näin pienen, mut hyvin ärsyttävän oireen takia :ashamed:

Niin mut minut on testattu klamydialta kyllä silloin neuvolassa, näyte oli puhdas. Enhän mä nyt sitä mistään uimahallista tai vessasta oo voinut saada?? Eikä pissavaivaa ole..

Toiminnallinen cysta tai hemorraaginen cysta. Kumpikaan ei mitään vakavaa ja hoituu valtaosalta itsekseen pois. Niitä nyt voi olla nipistelyjä naisella sillon tällön :)

Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Toiminnallinen cysta tai hemorraaginen cysta. Kumpikaan ei mitään vakavaa ja hoituu valtaosalta itsekseen pois. Niitä nyt voi olla nipistelyjä naisella sillon tällön :)

Muuten hei, mulla on kyllä todettu kohdunsuulla semmoinen nabothin kysta samaan aikaan kun ne testit otettiin. Voiskohan se jotenkin oireilla.. Vaan mie käsitin, ettei sen pitäis mitenkään oirehtia? Papa puhdas vuos sitte, mut jotain tulehdussoluja siinä oli ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:

Muuten hei, mulla on kyllä todettu kohdunsuulla semmoinen nabothin kysta samaan aikaan kun ne testit otettiin. Voiskohan se jotenkin oireilla.. Vaan mie käsitin, ettei sen pitäis mitenkään oirehtia? Papa puhdas vuos sitte, mut jotain tulehdussoluja siinä oli ollut.

Nobothin cystat on eri juttu ku munasarjacystat. Ne on limarakkuloita, munasarjoissa cystat sisältää nestettä tai tossa hemorraagisessa vanhaa verta (se muodostuukin kun munasolu puhkeaa ovulaatiossa ja siihen puhkeamispaikkaan muodostuu keltarauhasrakkula ) .

Yhteistyössä