no niin tätä tuuria taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja whatever
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

whatever

Aktiivinen jäsen
06.11.2004
1 830
0
36
pitäs mennä "kehityskeskusteluun" päiväkodille, ulkona sataa välillä kaatamalla vettä ja välillä rakeita, pyörällä pakko mennä ku en löydä mistään ton pumpun suulaketta et sais rattaisiin ilmaa (toinen takarengas tyhjä ), sen tietää sit et ku perillä ollaan ni housut on läpimärät, (sadetakki sentäs mahtuu tän masunki kanssa ) kiva istua siellä juttelemassa märillä vaatteilla.. kaiken lisäksi mahakin on vielä sekasin |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Et pääsisi kenenkään kyydillä? Helppo ehdottaa, kun itse on maailman huonoin "vaivaamaan" ketään :whistle:

no en pääsis (enkä kehtais kinutakkaan ) , eikähän ton yhden kilsan takia kehtaiskaan, se vaan on just sellanen matka et kerkee kastua vaatteet :/

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
Et pääsisi kenenkään kyydillä? Helppo ehdottaa, kun itse on maailman huonoin "vaivaamaan" ketään :whistle:

no en pääsis (enkä kehtais kinutakkaan ) , eikähän ton yhden kilsan takia kehtaiskaan, se vaan on just sellanen matka et kerkee kastua vaatteet :/

Nyt ei auta muu kuin laitat suomalaisen kansallisasun (tuulihousut) ja poljet kuin mielen köyhä, niin säästynet melko kuivana :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:

Nyt ei auta muu kuin laitat suomalaisen kansallisasun (tuulihousut) ja poljet kuin mielen köyhä, niin säästynet melko kuivana :saint:

kun ne ei mahu (rv 40 ) :D

Alkuperäinen kirjoittaja THA:
Oisko vaikka naapurilla pummpua lainata, että pääsette rattailla ja sinä olet suojassa sateenvarjon alla?

no en kehtaa mennä soitteleen pumpun toivossa ovikelloja, eihän me edes oikein tunneta noita naapureita (vasta vähän aikaa asuttu ), kyllä mä vaan nyt poljen ja kastun, huomiseksi sitten saa ukkorakas fixata rattaat :)

Yhteistyössä