no niin, vääntäkääpä sitten vaikka ratakiskosta mulle, et mitä rahaa/tukia saan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saana

Vieras
eli mulla nuorin täyttää kesällä 3v ja keskimmäinen 5v ja vanhin 7v (kaikki siis täyttää kesän aikana) ja tarkotus olisi jäädä kotiin, niin mitä rahaa/tukia saan, muuta kun lapsilisät?

Ja mulla on vakituinen työpaikka odottamassa, lasten välissä en ole ollut töissä, voinko siis muuten edes jäädä kotiin kun kotihoidontuki lakkaa nuorimman täyttäessä 3v?

saahan sitä jäädä, mutta tuskin työnantaja kyllä hyvällä katsoo ja millä perusteilla sanot työnantajalle jääväsi kotiin. Voithan tehdä lyhennettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tottakai voit jäädä kotiin, mutta et sä kotihoidontukea enää saa.

Tämän tiesin kyllä!

Eli se n.60e minkä saa alle kouluikäsestä saa vain jos kotona on myö salle 3vuotias? Ymmärsinkö oikein?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
saahan sitä jäädä, mutta tuskin työnantaja kyllä hyvällä katsoo ja millä perusteilla sanot työnantajalle jääväsi kotiin. Voithan tehdä lyhennettyä.

meillä ei voi tehdä :(

Ja peruste on se että haluan hoitaa lapsiani kotona!

Alkuperäinen kirjoittaja saana:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

meillä ei voi tehdä :(

Ja peruste on se että haluan hoitaa lapsiani kotona!

haet sitten virkavapaata, mutta lapsilisät on ainoa tuki, ehkä asumistukea voi saada, jos miehellä on pienet tulot.

Eli se n.60e minkä saa alle kouluikäsestä saa vain jos kotona on myö salle 3vuotias? Ymmärsinkö oikein?

Mun käsittääkseni tuon noin 60 euroa saa vain silloin, jos kotona on myös alle 3 v lapsi.

Eli miehen palkalla ja lapsilisillä teidän pitää pärjätä.

Eli pelkät lapsilisät ovat minun ainoa raha jonka saan sitten.
No nyt ei tarttis sitten kun ilmottaa töihin etten tulekkaan vielä ainakaan 4-5 vuoteen.....

Vielä kun sais työnantajan irtisanomaan mut, niin hyvä ois.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mun käsittääkseni tuon noin 60 euroa saa vain silloin, jos kotona on myös alle 3 v lapsi.

Eli miehen palkalla ja lapsilisillä teidän pitää pärjätä.

ok, kiitos paljon! =)

Yhteistyössä