No nyt se imetys sitten loppui...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meritähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meritähti

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
3 722
0
36
Tampere
Ja mulla on niiiiin haikea olo ettei tosikaan. Kauheesti tekisi mieli ottaa toinen vielä kerran tissille...mutta ei voi kun on jo 3 päivää menty kokonaan ilman eikä tyttö edes tunnu kaipaavan tissiä.
Ja hormoonit hyrrää ihan hulluna, itkeskelen ja oon kamalan herkkänä :'(

Onkos muut mennyt ihan höpsöksi kun on lopettaneet imetyksen?

En :) Mä olin vaan niiiiin helpottunut ja onnellinen :) Pidä vaan paljon sylissä ja pusuttele ja lelli, kyllä sä pian huomaat et saat saman läheisyyden tunteen sitäkin kautta :hug:

Olen mäkin myös helpottunut, mutta toisaalta on sellainen tunne että nyt se ei ole mun vauva enää, ison tytön tuntu kun ei enää ole rinnalla lainkaan =) Kaitpa ne haikeuden tunteet pian häviää. Jos toinen vaikka alkais nukkua yönsä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun pitäs kans lopetella :( Tyttö 1v2kk... Hankalaa varmasti tulee olemaan, tyttö osaa jo itse kaivaa tissin esiin...

Voih...mulla siitä helppo tilanne, että tyttö alkoi itse vieroittaa itseään.
Vaikka ikää on vasta 7kk. Se kait mulla tässä pahaa tekeekin, kun toinen tuntuu niin pieneltä vielä. Olin ajatellut pidempään imettää, ainakin jonkin verran.

Mä just yksi ilta miehelle sanoin, että melkein tekis mieli aloittaa imetys uudestaan. Vajaa pari kuukautta sitten lopetin imetyksen, ja kyllä sitä on ikävä omalla tavallaan.

Yhteistyössä