no nyt se sitten on tehty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Etu- vai sukunimi?

kummatkin...erosin jo 4 vee sitten mutta olin liian laiska vaihtaakseni nimeä aikaisemmin, ja etunimeäni olen aina vihannut, nyt siitä sitten pääsee vihdoinkin eroon
:D

Mäkin haluaisin etunimen vaihtaa mutta pelkään et mun vanhemmat loukkaantuis kun on sen nimen mulle halunnut antaa... :ashamed:

Miksi et pitänyt ex etu nimestäsi?Mun nimi kuulostaa liian vanhalta huomioiden mun ikäni. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Etu- vai sukunimi?

kummatkin...erosin jo 4 vee sitten mutta olin liian laiska vaihtaakseni nimeä aikaisemmin, ja etunimeäni olen aina vihannut, nyt siitä sitten pääsee vihdoinkin eroon
:D

Mäkin haluaisin etunimen vaihtaa mutta pelkään et mun vanhemmat loukkaantuis kun on sen nimen mulle halunnut antaa... :ashamed:

Miksi et pitänyt ex etu nimestäsi?Mun nimi kuulostaa liian vanhalta huomioiden mun ikäni. :ashamed:

Mut aattele, se on just passeli kun oot mummo :D Mikä se nimi on jos saa kysyä? Mäki pidin ennen nimeeni mummonimenä mut olen jo iloisesti nimiseni :p T:Katri

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Nyt olis kauhee uteliaisuus et minkä etunimen jätät ja mikä tulee tilalle. :D

mun nimi on ollut Mervi elikäs sama kuin torvi, lärvi, sorvi, lorvi, uusi jääköön salaisuudeksi, mutta M-kirjaimella sekin alkaa

se on Meri!!!! onnea uudeswta hienosta nimestä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja haa minä' tiedän:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Nyt olis kauhee uteliaisuus et minkä etunimen jätät ja mikä tulee tilalle. :D

mun nimi on ollut Mervi elikäs sama kuin torvi, lärvi, sorvi, lorvi, uusi jääköön salaisuudeksi, mutta M-kirjaimella sekin alkaa

se on Meri!!!! onnea uudeswta hienosta nimestä!!!!

itseasiassa ei ole, mutta äännetään samoin, nyt on kai helppo arvata

:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa no sittenhän se on:
Mary. onnea!! onko sun uusi sukunimi vieraskielinen?

Märy,käry..
Eikö jokaisesta nimestä keksitä jotain typerää/loukkaavaa.

no sehän lausutaan aika lailla samoin kuin Meeri , voishan siitä vääntää vaikka teereksi (teeri).... mutta Mervi ei vaan ikinä tuntunut oikealta ja sopivalta

Yhteistyössä