No nyt taisi päästä aikamoinen sammakko suusta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanaseppo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanaseppo

Vieras
Harrastimme mieheni kanssa seksiä ja vaikka erittäin hyvälktä tuntuikin, en saanut orgasmia. Joskus vaan ei onnistu. Halusin kuitenkin mieheni tietävän, että vaikkei loppuhuipennosta osaltani tapahtunutkaan, oli akti silti varsin tyydyttävä. No mitä sitten sanoin?

"-vaikka en nyt saanutkaan, niin kyllä tässä halut meni."

Onneksi mies selityksestä tajusi sen tosiaan olevan vain huono sanavalinta...

Mää kans sanoin miehelleni, joka teki kaikkensa tyydyttääkseen mut. Että "-Kyl sää aika paljon saat tehdä et mut tyytyväiseksi saat". Toinen tehnyt töitä hiki hatussa ja keksinyt kaikkea uutta. Mut sanoin että tuntu hyvältä, vähän vaan jäi vajaaksi:-/ En siis saanut O:ta ja oon huomannut että masennuslääkkeiden aloittamisen jälkeen on tosi vaikea saada.
Toivottavasti ei ottanut paineita itselleen!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mää kans sanoin miehelleni, joka teki kaikkensa tyydyttääkseen mut. Että "-Kyl sää aika paljon saat tehdä et mut tyytyväiseksi saat". Toinen tehnyt töitä hiki hatussa ja keksinyt kaikkea uutta. Mut sanoin että tuntu hyvältä, vähän vaan jäi vajaaksi:-/ En siis saanut O:ta ja oon huomannut että masennuslääkkeiden aloittamisen jälkeen on tosi vaikea saada.

Minulla muuten myös nyt masennuslääkkeiden aikana tuota esiintyy. Varsin tavallista kuulemma. Mieheni onneksi ymmärtää sen. Sinunkin kannattaa kertoa sen olevan yleinen sivuvaikutus, jottei miehesi luule vian olevan hänessä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

Minulla muuten myös nyt masennuslääkkeiden aikana tuota esiintyy. Varsin tavallista kuulemma. Mieheni onneksi ymmärtää sen. Sinunkin kannattaa kertoa sen olevan yleinen sivuvaikutus, jottei miehesi luule vian olevan hänessä. :)

Juu kerroin että tää on tullut lääkkeiden aloituksen jälkeen ja kerroin myös että en tahdo saada itsekään sitä aikaiseksi. :-/

Ja kun tarpeeksi kauan serotoniinijohdannaista napsii nin halut kaikkoaa kokonaan. Olen aseksuaali nykyään, ennen sangen viriili. Ja allekolmikymppinen nainen siis.

Yhteistyössä