no onhan se taas tapa tääkin päästä otsikoihin ( j.tukiainen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuoreimmassa Hymy-lehden blogikirjoituksessaan kohutanssija Johanna Tukiainen kirjoittaa olleensa neitsyt 21-vuotiaaksi saakka.

Vauvakuumetta poteva Johanna Tukiainen miettii kirjoituksessaan elämäänsä lähestyvien 30-vuotispäiviensä kynnyksellä.

- Olin neitsyt 21-vuotiaaksi asti, koska minulle oli tärkeää se, että löydän miehen, joka rakastaa minua ja haluaa viettää loppuelämänsä kanssani, Johanna Tukiainen kirjoittaa ja korostaa olevansa "parisuhdeihminen".

Dolls-tanssiryhmän vetäjä uskoo, että pitkässä parisuhteessa voi antaa anteeksi lähes kaiken.

- Tätä lausetta ei moni allekirjoita, enkä tarkoita jatkuvaa fyysistä tai henkistä väkivaltaa, jatkuvaa pettämistä tai esim. vakavaa huumeongelmaa. Mutta jos puhutaan ihmisten inhimillisistä virheistä, kuten firman pikkujouluissa tapahtunut yhdenillanjuttu, niin kyllä minusta pitää pystyä antamaan anteeksi, Tukiainen paukuttaa.

Nyt, kolmenkympin kieppeillä, Johanna Tukiainen on mielestään kypsä äidiksi.

- Nyt minulle on tullut tosi vahva olotila siitä, että hankkisin mielelläni vauvan. Olen ostanut jo valmiiksi aivan mielettömän ihania lastenvaatteita ja kenkiä, jotka tottakai hankin taas ulkomailta.

Johannan lähipiirissä moni on viime aikoina pyöräyttänyt esikoisensa.

- Totta kai siinä alkaa itsenkin tehdä mieli lapsia. Varsinkin, kun haluaisin monta lasta, mielellään 3-5.

Vaaleaverikkö haluaisi "sekä tyttöjä että poikia".

- Suurin osa ostamistani vaatteista on kyllä tyttöjen vaatteita, ja olen itse hirveän tyttömäinen tyyppi. Siksi haluaisin mielelläni useamman tyttären ja vaikka yhden pojan. Kohtelisin omaa tytärtäni kuin pientä prinsessaa. Pukisin hänet samoihin asuihin kanssani ja hankkisin design-vaatteita, kuten Chanelia ja Dioria, Johanna Tukiainen unelmoi blogissaan.

vai että oikein chanelin vaatteita vauvalle :whistle:

Ja ostaa vaatteet "totta kai ulkomailta"...

Voi lapsi parkoja, jos joutuvat pukeutumaan samalla lailla kun äitinsä. Harmi kun lapsille ei ole myynnissä itseruskettavaa voidetta, mutta hiustenpidennyksiä kyllä varmaan saa jo minkä ikäiselle tahansa...

"Nyt minulle on tullut tosi vahva olotila siitä, että hankkisin mielelläni vauvan. Olen ostanut jo valmiiksi aivan mielettömän ihania lastenvaatteita ja kenkiä, jotka tottakai hankin taas ulkomailta. "

Hyvä etukäteen suunnitella, kun miehestä ei oo tietoakaan! :laugh:

valitettavasti on miehiä jotka oikeesti panis tota eukkoo. hauska juttu muuten tukiaiseen liittyen, sehän myi "ilta Johannan kanssa"-illan josai näis netin huutokaupois. yks huuto korotti hintaa yhden sentin. En musita paljon oli, mut halvalla meni, sen muistan :DD

ja toi "nyt mulla on sellane olo et voisin hankkii vauvan" vois suoraa verrata lauseesee "jaaha, nyt olis sellane olo et vois syyä piparin".

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
"Nyt minulle on tullut tosi vahva olotila siitä, että hankkisin mielelläni vauvan. Olen ostanut jo valmiiksi aivan mielettömän ihania lastenvaatteita ja kenkiä, jotka tottakai hankin taas ulkomailta. "

Väittihän se siinä asunto-haastattelussa, että sillä on ollu 9 vuotta suhde.
Mä olen edelleen sitämieltä, että J.T. on mielenterveyspotilas, jonka kyvyt huolehtia itsestään on kyseenalaiset. Tai ehkä julkinen itsensä häpäiseminen jatkuvasti ei sitten ole rikos eikä vaaraksi itselle tai ympäristölle :( :/ :o

Alkuperäinen kirjoittaja zippendale:
valitettavasti on miehiä jotka oikeesti panis tota eukkoo. hauska juttu muuten tukiaiseen liittyen, sehän myi "ilta Johannan kanssa"-illan josai näis netin huutokaupois. yks huuto korotti hintaa yhden sentin. En musita paljon oli, mut halvalla meni, sen muistan :DD

Minä muistan, 7 senttiä! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:

Väittihän se siinä asunto-haastattelussa, että sillä on ollu 9 vuotta suhde.
Mä olen edelleen sitämieltä, että J.T. on mielenterveyspotilas, jonka kyvyt huolehtia itsestään on kyseenalaiset. Tai ehkä julkinen itsensä häpäiseminen jatkuvasti ei sitten ole rikos eikä vaaraksi itselle tai ympäristölle :( :/ :o

Olen kuullut monelta toimittajalta että se on vuosia ollut tyrkyllä kaikkialle, eli nyt se sitten elää unelmaansa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja zippendale:

Minä muistan, 7 senttiä! :laugh:

Siis onko tää totta :o Myötähäpeäni ja säälini on suunnaton :ashamed:

Kome tyttöä, paljon maalia ja musiikkia, niin siinä olisi Dolls juniors kasassa jota äiti-Johanna ylpeänä tanssittaisi ympäri maata.. toivotaan kuitenkin ettei tyttöjen tanssi olisi samanlaista betoniporsaan liikehdintää kuin äitillinsä joka on yhtä erottista kuin ostaa jauhelihaa siwasta.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Siis onko tää totta :o Myötähäpeäni ja säälini on suunnaton :ashamed:

Kyllä! http://www.findance.com/uutiset/3473/tekstiviesti-tukiaisen-huutokaupasta-taydellinen-floppi

Jokuhan sanoi että kyllä tuohon hintaan olisi voinut huutaakin matkat Helsinkiin ja hotellin, mutta ONKO PAKKO tavata sitä naista... :D