No onko äidilläsi lapsia eri miehille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äidilläni kaksi lasta, kahdesta liitosta, itselläni 3 sisarusta joista kaksi on isän uudesta liitosta ja ovat samanikäisiä kuin omat lapseni XD. Kyllä isukki jaksaa...

Itse asiassa isä jota luulin isäkseni, ei ollutkaan biologinen isäni, ja bg-isä paljastui vasta kun olin aikuinen... Suomessa kuulemma melko yleistä, tiedä sitten, keneenkään muuhun en ole vielä törmännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Itse asiassa isä jota luulin isäkseni, ei ollutkaan biologinen isäni, ja bg-isä paljastui vasta kun olin aikuinen... Suomessa kuulemma melko yleistä, tiedä sitten, keneenkään muuhun en ole vielä törmännyt.

Varmaan on paljon semmosta, että ei saa tietää ikinä.

Tietääkseni on vain isälleni ollut raskaana, yksi lapseton avioliitto ennen sitä.

Kun vanhempani erosivat, isä aikoi uudessa liitossaan hankkia vielä lapsen. Lopettivat sitten yrittämisen, kun minä tein isästäni isoisän. Äitipuoleni mielestä olisi ollut mautonta heidän tehdä vielä pikkuinen, joten nauttivat nyt isovanhemmuudestaan. Kunnioitan kovasti äitipuolta tuosta päätöksestä. Hänelläkin jo aikuiset lapset ensimmäisestä liitosta.

Yhteistyössä