no onko kukaan ylpee miehestään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nättitähti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nättitähti harmaana

Vieras
aina joku on täälä haukkumassa miestään..huh
tuskin oon ainoo kellä on ihana mies? auttaa lastenkanssa,leikkii niidenkanssa,anta mun levätä,antaa mun käydä missä nyt halunkin,haluaa viettää aikaa meidänkanssa ja panostaa suhteeseen,tulee toimeen mun vanhempienkanssa sekä mun ystävien. me ei olla riidelty varsinaisesti kertaakaan,raskaana ollessa nyt saatoin kivahtaa jostain yksinkertaisesta asiasta mutta muuten on aina ollu asiat hyvin. jos suhde ei toimi nii ei se aina sen miehen vika oo. mä oon ylpee mun miehestä,se on paras mies mitä tiedän. oon onnellinen että oon "päässy" sen vaimoksi.

mulla on ihana mies. sitä olenkin täällä joka suunnassa kehunut.
Tekee kaikkea. ja osaa kaikkea. remontoinut koko talon. Siivoaa ,hoitaa lapsia yms.. Esim. aamuisin viikonloppuna välillä antaa mun nukkua ,vie lapset alakertaan ja siivoaa koko alakerran .

On maailman ihanin mies. ajattelee aina minua ja lapsia. ei itsekäs.

Mullakin on hyvä aviomies ja lapsilla hyvä isä, tottakai näihin 13 vuoteen, jotka kaikenkaikkiaan ollaan oltu kimpassa on mahtunut kaikenlaista, mutta ollaan oltu silti 10 vuotta naimisissa, enkä todellakaan halua erota miehestäni. :heart: Ohoh, tulipas ylistyslaulu.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mulla on ihana mies. sitä olenkin täällä joka suunnassa kehunut.
Tekee kaikkea. ja osaa kaikkea. remontoinut koko talon. Siivoaa ,hoitaa lapsia yms.. Esim. aamuisin viikonloppuna välillä antaa mun nukkua ,vie lapset alakertaan ja siivoaa koko alakerran .

On maailman ihanin mies. ajattelee aina minua ja lapsia. ei itsekäs.

onko meillä sama mies...=) tosin mun on pakko olla siivoomassa kokoajan,jostain syystä nautin siitä,joten miehen ei tartte siivota. viimevuonna kylläkin kun kärsin raskauspahoinvoinnista se hoiti siivoomiset.

on toi ihana mies, oikeesti...tänää vaan tuli pientä erimielisyyttä ;) toihan hää mulle toissapäivänä ruusujakin töistä tullessaan :whistle:

auttaa lasten kanssa, jää lasten kanssa kotiin,että voin käydä yksin kaupassa, antaa levätä, on hellä jne jne jne..

mut saa kai sitä joskus ilmaista ärsytyksensä? :kieh:

mulla on ihana mies.. Viime viikolla toi kukkia kuulemma ihan muuten vaan ja eilen oli ostanu uniklubin cd:n ku tietää et tykkään, ja siksi oli ostanut kun olin saanu tietää saavani vakituisen työpaikan ja olin siitä tosi onnellinen.

Mutta kyllä se tavan puupääki osaa olla.. kukapa ei, mutta jos ei ihana olis nii en mä täs olis.

Itselleni maailman paras aviomies ja lapselleni paras isä. Hellii, kehuu ja kannustaa. Hoitaa mielellään lasta, omistautuu täysin perheelleen, antaa tilinsä mukisematta minun käyttööni :D

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Sori,mutta mutta ilman riitelyä ei ole rakkauttakaan ja se on tosi!

Meillä ei riidellä. Kumpikaan ei ole se ylpeä tai viimeisen sanan vaativa . pystytään puhumaan asioista.
Tottakai toista voi välillä ottaa päähän joku mutta ikinä ei toinen lähde vituttukseen mukaan. Mä voin joskus ärähtää jos mies on olut kyrpä otsassa koko päivän mutta siihen se sitten jääkin.

eli voi olla rakkautta ja suurta sellaista ilman riitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti harmaana:
tuskin oon ainoo kellä on ihana mies? auttaa lastenkanssa,leikkii niidenkanssa,anta mun levätä,antaa mun käydä missä nyt halunkin,haluaa viettää aikaa meidänkanssa ja panostaa suhteeseen,tulee toimeen mun vanhempienkanssa sekä mun ystävien. me ei olla riidelty varsinaisesti kertaakaan,raskaana ollessa nyt saatoin kivahtaa jostain yksinkertaisesta asiasta mutta muuten on aina ollu asiat hyvin. jos suhde ei toimi nii ei se aina sen miehen vika oo. mä oon ylpee mun miehestä,se on paras mies mitä tiedän. oon onnellinen että oon "päässy" sen vaimoksi.

Hmph, kenet hän on palkannut hoitamaan lapsiaan, kun sitten auttaa sitä hoitajaa?

Minun mieheni ei taida leikkiä, itse olen sitäkin innokkaampi, no joo, myönnän: minä meistä mieluiten leikin, siis jo ennen kuin lapsi on lelupakettia edes auki saanut, ovat kärkkäät käteni hiplaamassa aah niin ihania leluja =). Ja sitten minä saan koota kaikki duplotalot ja Harry Potter -legorakennelmat ja Orient Express -sarjan - aah! Säästän nyt teidät enemmiltä lempiharrastusteni kuvauksilta :laugh:.

Voi ei, ei miestä mun ihanaan retriittiin, eih! Olemmehan me - niin, usein olemme samassa huoneessa, mutta aah yksinäisyyden ja hiljaisuuden rauhaa :).

Minun mieheni on oppinut riitelemään ja olen hänestä kovin ylpeä :saint:.

Täh? Mitä tarkoittaa "päässyt vaimoksi"?

No niin, huh, ei kai kukaan vain lukenut tätä, ei, ei ne ehdi :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti harmaana:

Hmph, kenet hän on palkannut hoitamaan lapsiaan, kun sitten auttaa sitä hoitajaa?

Minun mieheni ei taida leikkiä, itse olen sitäkin innokkaampi, no joo, myönnän: minä meistä mieluiten leikin, siis jo ennen kuin lapsi on lelupakettia edes auki saanut, ovat kärkkäät käteni hiplaamassa aah niin ihania leluja =). Ja sitten minä saan koota kaikki duplotalot ja Harry Potter -legorakennelmat ja Orient Express -sarjan - aah! Säästän nyt teidät enemmiltä lempiharrastusteni kuvauksilta :laugh:.

Voi ei, ei miestä mun ihanaan retriittiin, eih! Olemmehan me - niin, usein olemme samassa huoneessa, mutta aah yksinäisyyden ja hiljaisuuden rauhaa :).

Minun mieheni on oppinut riitelemään ja olen hänestä kovin ylpeä :saint:.

Täh? Mitä tarkoittaa "päässyt vaimoksi"?

No niin, huh, ei kai kukaan vain lukenut tätä, ei, ei ne ehdi :D.

siis mitä? en ny ihan saanu susta selkoo...palkannu hoitajaa...juu ei,eihän mun kirjotuksessa mitään sinnepäin oo lukenutkaan. eikä auta mtn hoitajaa...paitsi jos oon lapseni hoitaja..yleensä käytän kyllä sanaa äiti. ja päässyt vaimoksi oli ainoo mikä nyt tuli mieleen... varsinaisesti päässy... hmph...mies on sit päässy mun mieheks,mut tännepäin kyllä olikin tunkua...

Olen minäkin, vaikka tänään menikin sen kans hermot. Mutta kelläpä ei joskus menis?! Mun mies viettää pojan kans aikaa yhtä paljon kuin minäkin (siis ei lasketa päiviä, jolloin mies on töissä).. mutta siis, "omaa-aikaa" meillä on periaatteessa yhtä paljon. Osaa tehdä kompromisseja, tekee kotitöitä, osaa myös remppa- ja putkihommia, on kiltti minua kohtaan (eli pitkähermoinen, vaikka itse käynkin välillä vähän tuulella) ja osaa pyytää anteeksi ja myöntää omat virheensä. :heart:

Olen tietysti ylpeä miehestäni :heart:

koskaan en ole sitä haukkunut enkä tule haukkumaankaan.

Maailman kultaisin rehellisin uskollisin ja ihanin mies minulle ja lapsellemme maailman paras isä :heart:

Yhteistyössä