No onpa sairaala ottanut kivan linjan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Aiemmin sieltä on tullut laskut aina jokaisesta käynnistä erikseen. Ja meillä siis noita käyntejä on sen verran, että minä en todellakaan pysy kärryillä siitä, että onko jostain käynnistä tullut jo lasku ja niin edelleen.

No, tänään selvisi se että tuosta sairaalasta ei ainakaan ole hetkeen tullut laskua :whistle: Näyttävät ottaneet uudeksi käytännökseen sen, että lähettävät monta laskua samalla kertaa.

Ei tuntuis yhtään niin pahalta, jos tulis joka kk noin 22-50 euron lasku, kuin että tulee kerralla sitten 170 euron lasku :xmas: Ja muutenkin ärsyttävää, että niitä ei saa siellä polilla maksaa niitä käyntejä, vaan kaikki pitää heidän laskuttaa :|

Minusta taas on raivostuttavaa se, kun pitää itse huolehtia se maksukatto. Niillä on kuitenkin koneella näkyvillä kaikki käynnit ja maksut ja silti itse sitä kattoa pitää huolehtia. Ihan kun ei olis paperihommia jo muutenkin... :headwall: :headwall:

No tuolla ei saa maksaa niitä polilla käydessä, vaan laskuttavat ainoastaan.

Sitä paitsi kun katselin noita papereita ja tätä laskua, niin tuossa on esim toukokuun ja kesäkuun lopun polin maksut, mutta kesäkuun alun polimaksu on lähetetty meille erikseen... Niin että pysy siinä nyt sitten kärryillä.

Ja kiva vielä sekin, että maksuaikaa on 10pvää, ja pitää lähettää niille kopiot muiden sairaaloiden hoitopäivämaksuista, että voivat muuttaa laskun loppusummaa. Toivottavasti vaan tekevät sen ajoissa tällä kertaa :/ Viime vuonna kävi niin, että laskun summaa piti muuttaa, mutta ylläripylläri tulikin lasku perintätoimistolta (joihin noi menee suoraan), joka piti ensin maksaa ja sitten hakea sieltä rahat takaisin jollain hemmetin lomakkeella. Kätevää :xmas:

tähän asti noi on taysistakin tulleet ihan käynti kerrallaan :/ ja en tajua tuota, että toukokuun polikäynti on tuossa, kesäkuun eka käynti tuli erikseen, kesäkuun lopun käynti on tuossa... jne. Ja elokuun lasku tuli jo erikseen myös :whistle:

Ja mä en todellakaan pysy noissa kärryillä niin, että tietäisin että mikä on tullut ja mikä maksettu, jos en katso noita papereita :ashamed:

Yhteistyössä