No selveshän se mun ainaisen väsymyksen syy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Oon ollu ihan törkeen väsyny viime viikot. Ja nukkunu.. ja nukkunu.. ja edelleen nukkunu. Sellasia about 9, jopa 10 tunnin unia.

Nyt sitte yhtenä yönä meni vähän pidempään ja aattelin että mä varmaan seuraavana päivänä kuolen väsymykseen töissä. Mutta ei, mua ei väsyttäny yhtää koko päivänä. Jatkoin sit samalla rytmillä. Eli meen nukkuun yöllä 12-1 välillä ja herään 7 aikaan eli nukun pyöreesti 6-7 tuntia. Eikä oo ollu väsymystä!

Joskus aiemminki ollu sama homma mutta ehdin jo unohtaa. Liikaa ku nukkuu ni sitä on ihan pöpperöinen mutta vähemmällä unella paljo pirteempi :D

Eipä silti, joka ikinen aamuherätys on kyllä yhtä kuolemaa edellee, ittensä saa suunnilleenki heittää sängystä lattialle että pääsee ylös.. :laugh:

hehhe, sulla on mun tyyli..
näkisit mun kouluaamuherätykset..
muru herää aikasemmin,keittää kahvit, tuo mulle varovasti sängyn viereen ja herättää ja samantien kahvikuppi käteen. Mä kun oon AIKA kärttynen ennen aamukahvia.. :D
mut joo mun kans tarvis alkaa nukkuun lyhyempiä pätkiä, ettei taas seuraava kouluviikko oo taas yhtä tuskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
aikaiset aamuherätykset pitäis lailla kieltää |O

Mulla alkaa duuni joka päivä klo. 11 ;) Mutta tuota tyttöö pitää viedä välillä puol ysiin tonne päiväkotiin ja sille pitää suoda PALJON aikaa aamulla, se ei oo kans mitää aamuimmeisiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
hehhe, sulla on mun tyyli..
näkisit mun kouluaamuherätykset..
muru herää aikasemmin,keittää kahvit, tuo mulle varovasti sängyn viereen ja herättää ja samantien kahvikuppi käteen. Mä kun oon AIKA kärttynen ennen aamukahvia.. :D
mut joo mun kans tarvis alkaa nukkuun lyhyempiä pätkiä, ettei taas seuraava kouluviikko oo taas yhtä tuskaa.

Tuttua.. Mulle ku ei huomenta kärsi sanoo ennen ensimmäistä röökiä ja kahvikuppia :laugh:

Yleensä herään herätyskelloon ja yritän paiskata itteeni sängystä pihalle samalla ku tyttö komentelee vieres et nyt äiti heti ylös :D

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
no mä en ees herää herätyskelloon.. :ashamed: :ashamed:

:D

Mä nykyään herään.. Tai ainaski tyttö herää ja herättää sit mut :D Mutta lukioaikaan mä en heränny vaikka ydinpommi ois räjähtäny sängyn alla. Mulla oli törkeen kovaääninen kelloradio ja nukuin alakerrassa autotallissa johon oli rakennettu kaks makkaria. Näiden huoneiden ja normiasuintilan välissä oli yhenlainen palo-ovi viel. Mun kelloradiossa oli niin törkee ääni että yläkerrassaki nukkuvat heräs siihen mut en mä, mä onnellisesti nukuin sen tunnin kun se huus mun korvan vieres :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
aikaiset aamuherätykset pitäis lailla kieltää |O

Peesi!

Ap, auttauskohan tuo miullakin..tuntuu nimittäin olevan ihan krooninen väsymys. Tosin yks aamu mietin aamulla klo 5 että jokohan nousis kun ei väsyttäny yhtään..ja sit kun lopulta onnistuin uudelleen nukahtaa niin tuntui maailmanlopulta kun lapset herätti klo 8 :/ Ja nukkumaan oltiin menty joskus puol 1.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ap, auttauskohan tuo miullakin..tuntuu nimittäin olevan ihan krooninen väsymys. Tosin yks aamu mietin aamulla klo 5 että jokohan nousis kun ei väsyttäny yhtään..ja sit kun lopulta onnistuin uudelleen nukahtaa niin tuntui maailmanlopulta kun lapset herätti klo 8 :/ Ja nukkumaan oltiin menty joskus puol 1.

Kannattaahan se kokeilla. Mulla on kans monesti tollee että herään aikasin aamulla pirteenä. Sit jos ei nouse ylös vaan nukahtaa uudelleen niin kuolema koittaa ku pitäs ylös nousta!

Yhteistyössä