No tylsääkin tylsempää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Ukkeli taas on töissä ja mua ei oikein väsytä... :p
Lisäilin galleriaan vähän kuviakin, kaverin polttareista jokusen :saint:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^
Et voi käydä vaikka kattomassa jos jollain muullakin on tylsää :D
Ihanat 4 päivää oli*huoooh* :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
kato etuovi.com ja laita asunnon hinnaksi vähintään miljoona euroa tai jotain iso summa ja kattele niitä ja haaveile.se on kivaa!

Ääh, mä oon sellaseen liian katkera ihminen :saint:
Löysin just suklaalevyn kaapista ja hemmottelen itseäni :xmas:
Normaalisti kun ramppais vaan partsilla, ni mies ostaa mulla kaikkia ylläreitä kaappiin ettei ala eed tekemään mieli tupakkaa :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihan pakko kysyä..:
..tuossa kuvassa, jossa laulatte karaokea, sun kaveri raskaana ja juo siideriä? Oot muuten hirmu tutun näköinen...

Ei ole raskaana, on diabetes ja vähän muutakin minkä takia ei voi laihduttaa, siitä ei sen enempää täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
..tuossa kuvassa, jossa laulatte karaokea, sun kaveri raskaana ja juo siideriä? Oot muuten hirmu tutun näköinen...

Ei ole raskaana, on diabetes ja vähän muutakin minkä takia ei voi laihduttaa, siitä ei sen enempää täällä.

Okei, anteeksi.. Näytti vaan niin vauvamasulta, kun ei minun mielestä muuten edes pulska..

no sitte suunnittele mulle hääjuttuja
grenouille062%5B1%5D.gif

hei, eti meille häämatkakohde!

Alkuperäinen kirjoittaja se aiempi:

Okei, anteeksi.. Näytti vaan niin vauvamasulta, kun ei minun mielestä muuten edes pulska..

joo, et oo eka joka noin aattelee, ja kyl sekin on siihen tottunu ja ihan sujut!
Mä vaan heti kauheesti oon aina puolustamassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja se aiempi:

joo, et oo eka joka noin aattelee, ja kyl sekin on siihen tottunu ja ihan sujut!
Mä vaan heti kauheesti oon aina puolustamassa =)

niin sitä kaverin pitäkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No joo näyttää kepin pito huteralle.. mut mikäs siinä jos pärjää..
En oo koskaan nähny sua kisoissa?

Ei sitten todennäköisesti olla samoissa kisoissa oltu?!
heh!
Ja me nykyään enempi snookeria pelataan!
Mut nyt meen kun sielt tulee kylmä rinki ja palaan jos ei ukko oo siihen mennessä kotiutunu :heart:

Jos oot hyvä, ni tuu ihmeessä ens kaudella naisten rg kisoihin.. ekat on tässä kuussa espoossa, kauden lisenssi 25? ja sit kisamaksu 15?
Sinne tarviis lisää pelaajia.. kato lisää sivut www.sbil.fi

Yhteistyössä