No voe emälän käsi mikä puhelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Ja mitä muuten tarkoittaa skibaaminen?

Minäkin tahdon tietää!!!

Luulen sen tarkoittavan skitsoomista, kiukkuamista, suuttumista. Pitää päivittää teini/murkkusanakirjaa taas. :xmas:

Mä päivitän itteäni kans lähes päivittäin ku muuten putoo kärryiltä totaalisesti :D

Ja mitä muuten tarkoittaa skibaaminen?

Minäkin tahdon tietää!!!

Luulen sen tarkoittavan skitsoomista, kiukkuamista, suuttumista. Pitää päivittää teini/murkkusanakirjaa taas. :xmas:

Ahaa... missä päin suomea?

Kirkkonummella, muualla lähikunnissa on taas aivan omat sanastot. :D

Meillä oli vähän samantapainen juttu joku päivä sitten, kuulapyssyistä, mutta se meni ohitse.

Meillä poika mökötti 4 päivää, kun en luvannu samanlaista kuulapyssyä kun kaverillaan on....jännä et isänsä oli samaa mieltä ettei sellaista osteta, mut minä äitinä sain kiukut niskaani, reiluako?

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Hmm, kuinkahan kalkkeutuneeksii sitä tuntee itsensä silloin, kun lapset puhuu tuolla tavalla?

Vähän on joskus kieltämättä sellainen kuutamolla-olo. :xmas:

Sitä ei tosin noille parane näyttää et on ihan pihalla mistä on kyse :D

Juu ei, pitää kyllä olla vähän varovainen esim nyökkäystensä suhteen. :xmas:

Hmm, kuinkahan kalkkeutuneeksii sitä tuntee itsensä silloin, kun lapset puhuu tuolla tavalla?

:laugh:

Aivan.

Mä monesti ohitan sellasen mistä ei oo hajuakaan sanomalla et nyt just en ehdi kuunnella ja sit selvitän itelleni et mistä hitosta taas mahtokaan olla kyse ennen ku avaan keskustelua uudelleen :D

LOL mikä tenava, ihana :heart: :saint:

Multa alettiin kinuaan jotain pilailupurkkaa samantien eilen koulun jälkeen, olis pitäny edestakas 60km sen takia lähtee ajeleen... nooooooot :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mä taas voin myöntää suoraan meidän lapsille, jos en jostain mitään ymmärrä. Sitten ne saavat päteä ja opettaa äitiä, kun asioista otetaan yhdessä selvää :D

Sama täällä :) Miten minä voisinkaan tietää kunkin päivän suosikkisanoja, kun olen niiiiiiiin vanha ihminen? :D

Mä taas voin myöntää suoraan meidän lapsille, jos en jostain mitään ymmärrä. Sitten ne saavat päteä ja opettaa äitiä, kun asioista otetaan yhdessä selvää :D

Sama täällä :) Miten minä voisinkaan tietää kunkin päivän suosikkisanoja, kun olen niiiiiiiin vanha ihminen? :D

Niinpä, enkä mä puhu nyt pelkästään sanoista, vaan kaikesta muustakin. En edes yritä pysyä kaiken kehityksen mukana, mutta olen oppivainen edelleen, vaikka vanhanahan nuo taitavat meitä pitää :D

Sä sentään vielä ihminen, mutta ku mä olen jo muumio...

:D

Niinpä, enkä mä puhu nyt pelkästään sanoista, vaan kaikesta muustakin. En edes yritä pysyä kaiken kehityksen mukana, mutta olen oppivainen edelleen, vaikka vanhanahan nuo taitavat meitä pitää :D

No kyllä minäkin yleensä esikoiselta sitten kyselen, että mitäs tuo nyt tarkoittikaan. Tuo puhelu vain tuli ihan puskista, olin vasta aamukahvia keittämässä, kun olis pitänyt jotakin yhtäkkiä ymmärtää jostakin ihan vaan meedion kyvyilläni. :D

No kyllä minäkin yleensä esikoiselta sitten kyselen, että mitäs tuo nyt tarkoittikaan. Tuo puhelu vain tuli ihan puskista, olin vasta aamukahvia keittämässä, kun olis pitänyt jotakin yhtäkkiä ymmärtää jostakin ihan vaan meedion kyvyilläni. :D

Meillä on joskus ongelmana se, että kummallakin vanhemmalla on semmoinen slot-muisti, johtuu työstä, siellä ei juurikaan muisteta asioita kuin viis minuuttia taaksepäin ja kymmenen eteenpäin, kaikki muu on turhaa kuormaa aivoille ja sitä sitten soveltaa kotonakin. Lapset jossain määrin osaavat sitä hyödyntää, kun ei me oikeasti muisteta aina, jos jostain on ollut puhetta :ashamed: Oma vika, jos ei kuuntele kunnolla, kun lapsi puhuu :)

Meillä on joskus ongelmana se, että kummallakin vanhemmalla on semmoinen slot-muisti, johtuu työstä, siellä ei juurikaan muisteta asioita kuin viis minuuttia taaksepäin ja kymmenen eteenpäin, kaikki muu on turhaa kuormaa aivoille ja sitä sitten soveltaa kotonakin. Lapset jossain määrin osaavat sitä hyödyntää, kun ei me oikeasti muisteta aina, jos jostain on ollut puhetta :ashamed: Oma vika, jos ei kuuntele kunnolla, kun lapsi puhuu :)

Meillä taitaa olla ihan geeneissä tuo slot-muisti. :ashamed: :snotty:

Yhteistyössä