No voehan innokkaat ip-kerhon siivoojat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Ekaluokkalainen lapsi lopetti ip-kerhon toukokuun viimeisenä päivänä kun ei haluta maksaa tästä kesäkuun neljästä päivästä täyttä yhden kuukauden maksua. Itse teen etätöitä miehen kanssa vuorotellen ennen meidän kesälomia joten lapsella aikuinen kotona.

Lapsi ei muistanut tyhjentää naulakkoaan ja nyt kun olisin hakenut lapsen sisäkengät ym. tavarat, ne olikin ehditty siivota johonkin isoon jätesäkkiin minkä olinpaikkaa kukaan ei tunnu tietävän. Ip-kerho siis kuitenkin auki vielä tämän viikon. Liekö saadaan heittää hyvästit Crocseille ja huiville ym. vaatetukselle. :/ :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Korvaushakemus lienee mahdollinen jos lapsen Crocseja ym. vaatteita ei löydy?

No ei sentään, ip-kerho ja koulu eivät ole korvausvelvollisia naulakoissa olevista vaatteista/kengistä. Luulen, että ne löytyvät kyllä löytötavaroista, jos vain kysyt missä ne sijaitsevat.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Korvaushakemus lienee mahdollinen jos lapsen Crocseja ym. vaatteita ei löydy?

No ei sentään, ip-kerho ja koulu eivät ole korvausvelvollisia naulakoissa olevista vaatteista/kengistä. Luulen, että ne löytyvät kyllä löytötavaroista, jos vain kysyt missä ne sijaitsevat.

Siis kysyttiin kyllä että missä se jätesäkki on mihin on heitetty kaikki naulakkoihin jääneet vaatteet ja kengät eikä kukaan tiennyt. :(

...Ja muutenkin tuntuu hassulta että tyhjentävät jo nyt naulakot kun toiminta jatkuu perjantaihin asti. Aika paljon tuolla on vielä lapsia koulutuntien jälkeen ip-kerhossa. Toivottavasti kadonneen säkin arvoitus nyt kuitenkin ratkeaa ja lapsi saa kenkänsä ja muun vaatetuksen takaisin.

Yhteistyössä