No voi helvetti sanon mä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MorbidMama

Aktiivinen jäsen
05.05.2007
17 832
1
36
On se niin vääräällään tämä homma, että mies menee taksilla päivystykseen rintakipujen vuoksi ja saa kuulla koko matkan kun patarasisti naistaksikuski jauhaa kuinka iljettäviä somalit ovat....:headwall:
Mies oli sitten vaientanyt kuskin pitämällä somalien puolta, mutta ei helvetti, eikö ihmisillä ole mitään rotia ammattia harjoittaessaan??????|O

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Meitä on ainakin kielletty/ohjeistettu olla kertomatta omia mielipiteitä työaikana..monet kerrat olisi tehnyt mieli sanoa pari valittua sanaa rasistisille jutuille, mutta kun ei saa niin ei saa..

Meitä on ainakin kielletty/ohjeistettu olla kertomatta omia mielipiteitä työaikana..monet kerrat olisi tehnyt mieli sanoa pari valittua sanaa rasistisille jutuille, mutta kun ei saa niin ei saa..

Sitähän mäkin mietin...ei meillä päiväkodeissa saa avautua tuollaisista asioista asiakkaille...voisikohan taksikuskista tehdä ilmon? Toisaalta, jos on isäntä niin ei kai se paljon nappaa vaika sanoo suorat sanat...?

Sitähän mäkin mietin...ei meillä päiväkodeissa saa avautua tuollaisista asioista asiakkaille...voisikohan taksikuskista tehdä ilmon? Toisaalta, jos on isäntä niin ei kai se paljon nappaa vaika sanoo suorat sanat...?

voihan sitä yrittää ilmottaa, että on sopimatonta asiakaspalvelua tuoda omia rasisistia ajatuksia julki asiakkaille.

voihan sitä yrittää ilmottaa, että on sopimatonta asiakaspalvelua tuoda omia rasisistia ajatuksia julki asiakkaille.

Niin kai. Mutta toisaalta, se kyyti tuli ja meni...en muista edes numeroa..ja siinä oli vaan mies kyydissä, en minä. Noh, ei kai se siinä tilanteessa se, että kuski puhuu höpöjä ollut se suurin ongelma...mulla vaan klilahti kun lähettää rintakivuista kärsivän miehen terkkariin niin heti saa epäasiallisen kuskin, reppana. : / Mutta ei kai ne kivut sitten olleet ihan lopun alkua kun mies pisti jauhot suuhun...

Välillä taksikuskit jauhaa täyttä paskaa. Meidän piti koira viedä yöllä päivystykseen taksilla. Taksikuski alkoi kertomaan kaikkia tarinoita koirista, jossa koira kuoli. Lopuksi vielä muisteli leffoja, missä koira kuolee.