No voi ny hemmetti tämän ehkäisyn kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huoh"

Vieras
Halusin vaihtaa yhdistelmäpillerit pois koska niissä on migreeniriski ja mulla on välillä aurallista migreeniä ollut jo ennen pillereitä. Ne pillerit vaikutti myös kilpirauhasen arvoihin, mulla kun vajaatoiminta. No vaihdettiin cerazette minipillereihin, mutta ne kuivattaa limakalvoja.

No nyt lääkäri oli laittanut apteekkiin mulle reseptin ehkäisyrenkaaseen. En ole vielä niitä hakenut, mutta tutkin netissä tuoteselostetta. No siinä luki, että ei suositella käyttöä jos on aurallista migreeniä.

Jep jep ja perhanan tk-lääkärit.

mulla vähän sama homma joskus ollu aurallista migreeniä jonka takia ei mulle ole kukaan lääkäri suostunut yhdistelmäpillereitä ei edes rengasta kirjoittaa... mulla cerazette kanssa kuivatti limakalvoja ja aiheutti tulehduksia. mulla on niin herkät paikat että epäilen että mun alapää ei tykkäis tuosta renkaasta. ite syön nyt mini-pill merkkisiä minipillereitä ja ne ovat aivan täydellisiä mulle.

[QUOTE="hmm";24798185]Mitä vikaa kondomissa?

Ei sekään kauhean kallista ole kerta viikkoon tahdilla :D[/QUOTE]

Kondomia emme halua kumpikaan käyttää. Ja seksiä on useammin kuin kerran viikossa.

mulla vähän sama homma joskus ollu aurallista migreeniä jonka takia ei mulle ole kukaan lääkäri suostunut yhdistelmäpillereitä ei edes rengasta kirjoittaa... mulla cerazette kanssa kuivatti limakalvoja ja aiheutti tulehduksia. mulla on niin herkät paikat että epäilen että mun alapää ei tykkäis tuosta renkaasta. ite syön nyt mini-pill merkkisiä minipillereitä ja ne ovat aivan täydellisiä mulle.

Mä taidan kokeilla tuota rengasta ja katsoa kuinka sen kanssa käy.

Yhteistyössä